1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. می بایستی قیمت نهایی کوئیک کمتر از رقم فعلی باشد

می بایستی قیمت نهایی کوئیک کمتر از رقم فعلی باشد

21 اسفند 1396
  • 2

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه هنوز قیمت نهایی کوئیک مشخص نیست، گفت: چنانچه قیمت نهایی شورای رقابت برای این خودرو از قیمت پیشنهادی کمتر باشد سایپا باید مابقی پول‌ها را به خریداران برگرداند.

 می بایستی قیمت نهایی کوئیک کمتر از رقم فعلی باشد

اواخر دی‌ماه امسال براساس اعلام شرکت سایپا فروش فوری و پیش‌فروش خودروی کوییک آغاز شد. سایپا در بخشنامه خود به نمایندگی های فروش برای کوییک دنده‌ای ساده قیمت 32 میلیون و 900 هزار تومان، اتوماتیک فول 39 میلیون و 800 هزار تومان و اتوماتیک فول‌پلاس 42 میلیون تومان را پیشنهاد کرده اما در ادامه اعلام کرد که قیمت نهایی این خودروها پس از تأیید شورای رقابت در دعوتنامه‌ها اعلام خواهد شد.

در حال حاضر با گذشت حدود دو ماه از آغاز پیش فروش خودروی کوئیک تحویل آنها توسط شرکت آغاز شده و سایپا اعلام کرده که هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست و با همان قیمت‌های پیشنهادی قبلی محصولات تحویل مشتریان قرار می‌گیرد.

رضا شیوا در همین ارتباط با اشاره به اینکه اطلاعات ارسالی خودروی کوئیک به شورای رقابت ناقص بود و اخیراً کامل شده است، به خبرنگار تسنیم می‌گوید: در حال حاضر شورای رقابت مشغول بررسی اطلاعات ارسالی سایپا برای کوئیک است و هنوز به جمع بندی نرسیده است.

وی در پاسخ به اینکه تکلیف خریدارانی را که این خودرو را خریداری کرده‌اند چیست؟، افزود: هنوز قیمت نهایی کوئیک مشخص نیست اما چنانچه قیمت نهایی شورای رقابت برای این خودرو از قیمت پیشنهادی کمتر باشد شرکت باید مابقی پول‌ها را به خریداران برگرداند.



نظرات

  • علی علی (22 اسفند 1396 ساعت 11:08)

    واقعا ماشین مزخرفی واقعا برای سایپا متاسفم بااین خودرو بی کیفیت زشت ,ومتاسفم برای کسانی که این خودرو خریداری کردن درسال 2018میلادی این ماشین فاجعه است از نظر چهره

  • حبیب حبیب (22 اسفند 1396 ساعت 10:53)

    چون هیچ کس نمیخره رو دستتون باد کرده حالا میخواید یکم ارزونش کنید روتون نمیشه اخه با پول کوییک گزینه های خیلی بهتری تو بازار دست دوم هست که ارزش خریدشون از تیبای اتوماتیک خیلی بیشتره