1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. لیست قیمت مدلهای مختلف پیکان

لیست قیمت مدلهای مختلف پیکان

16 اسفند 1393
  • 3

 لیست قیمت مدلهای مختلف پیکان

هرچند پرونده پیکان‌ها در ایران بسته شده است و دیگر تولید نمی‌شوند اما از نگاه برخی متقاضیان این خودرو، پیکان همچنان از محبوب‌ترین خودروهای ایرانیان است و روزانه افراد بسیاری به دنبال خرید این خودرو هستند.

بعضی از افراد همچنان بر این باورند که این خودرو از لحاظ قیمت، موتور و... از خودروهای دیگر مناسب‌تر و بهتر است و مایل هستند از این خودروها استفاده کنند. آن طور که یکی از فروشندگان این خودرو می‌گوید، برخی از خریداران هم، از این خودروها برای تکمیل کلکسیون خود بهره می‌برند و به دنبال آن هستند تا قدیمی‌ترین مدل این خودرو را جست‌وجو کرده و خریداری کنند که این کار در این روزها بازار بسیار داغی دارد.

در این گزارش لیستی از قیمت خودروهای پیکان در مدل‌های متفاوت آورده شده است که برخی به دلیل دارا بودن برخی آپشن‌ها ( مانند لوازم جانبی اسپرت، سیستم‌های صوتی و...) قیمت‌های بالایی دارند و برخی هم به دلیل اینکه تقریباً نیم قرن سن آنهاست و در کلکسیون‌ها جمع آوری شده‌اند از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند.

هنوز هم پیکانی که با وجود قدیمی بودن و قریب به نیم قرن سن خواهان بسیاری داشته باشد، در ایران وجود دارد و با قیمت 32 میلیون تومان در شهر اصفهان به فروش می رسد.

لیست قیمتی از مدل‌های مختلف پیکان‌ها در بازار ایران:

 لیست قیمت مدلهای مختلف پیکان



نظرات

  • آفرین آفرین (16 اسفند 1393 ساعت 15:32)

    مگر پیکان عتیقه شده در این رنج قیمتی قرار دارد ، یا بازار گرمیه ؟

  • حسین معمار حسین معمار (16 اسفند 1393 ساعت 10:32)

    پیکان هیلمن 32 تومن؟؟؟رو چه حسابی؟؟

    مهران امانت مهران امانت (16 اسفند 1393 ساعت 13:07)

    کلاسیکه دیگه