1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت جدید خودروهای وارداتی در بازار امروز تهران

جدول قیمت جدید خودروهای وارداتی در بازار امروز تهران

21 دی 1396
  • 2

برخی شرکتهای واردکننده خودرو با هدف افزایش قیمت‌ها سایت فروش خود را بسته‌اند به همین دلیل عرضه در بازار خودرو به شدت کاهش یافته و قیمت‌ها رشد شدیدی داشته است.

 جدول قیمت جدید خودروهای وارداتی در بازار امروز تهران

خودروهای وارداتی در حال حاضر نسبت به چند ماه گذشته به طور میانگین رشد 30 تا 50 درصدی داشته است و شرکتهای واردکننده خودرو از چندی پیش عرضه این محصولات را متوقف کردند تا با تعیین تکلیف تعرفه‌های جدید واردات خودرو، این محصولات را با نرخ جدید ارز و تعرفه‌های جدید بفروشند در حالیکه این خودروها در گذشته و با نرخ ارز و تعرفه قبلی وارد شده‌اند.

سازمان‌های نظارتی باید شرکت های واردکننده خودرو را ملزم به آغاز عرضه محصولات با قیمت‌های مناسب کنند. در صورت عرضه خودرو در بازار قیمت‌ها متعادل شده و کاهش خواهد یافت.

قیمت‌ خودروهای وارداتی که از بازار امروز چهارشنبه استعلام شده است:

 جدول قیمت جدید خودروهای وارداتی در بازار امروز تهران



نظرات

  • داود داود (21 دی 1396 ساعت 19:02)

    آنچه که مایه تعجب است سیری ناپذیری برخی است که روز به روز خودرو را گران می کنند خدایا این چه وضعیتی است که یک خودرو در مناطق آزاد 85 میلیون به فروش برسد و در بقیه شهرها 240 میلیون تومان آخر ظلم تا کجا ، آرام بخوابید نمرود و فرعون و ... که اینجا بسیارند که بیدارند خدایا خسته شده ایم توبه توبه توبه

  • مسعود مسعود (21 دی 1396 ساعت 12:19)

    چقدر بدبخت هستیم که باید تاوان خودرو سازان بی کفایت داخلی را با ید ما پس بدهیم! برای اینکه یک خودرو با کیفیت بخری میبایست مبلغ دو تا خودرو را پرداخت کنی .