1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران - پنجشنبه ۱ آذر ماه

جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران - پنجشنبه ۱ آذر ماه

1 آذر 1397
  • 2

این روزها بازار خودرو کشور در شرایط بسیار حساسی وجود دارد. برخی خودروسازان قیمت محصولاتشان را در سکوتی مبهم افزایش داده‌اند که اعتراض بسیاری از مشتریان خود را بدنبال داشته‌ است.برخی خودروسازان که در روزهای گذشته افزایش قیمت داشته‌اند منتظر تسویه حساب مشتریان با قیمت‌های جدید هستند و احتمالا این نگرانی برای شرکت‌ها وجود دارد که سیل انصراف‌ مشتریان از قراردادها، دردسر جدیدی را برای آنها به وجود نیاورد.

 جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران - پنجشنبه ۱ آذر ماه

خودروسازان بزرگ کشور یعنی سایپا و ایران خودرو هم بلاتکلیف هستند چون وزارت صنعت قصد ندارد قیمت جدید خودورها را به این زودی‌ها اعلام کند و در سوی دیگر مشتریان این دو شرکت‌ این روزها با دو نگرانی روبه‌رو هستند، یکی اینکه اصلا خودرویی به آنها تحویل داده خواهد شد یا نه و دیگری اینکه آیا توانایی تسویه حساب خودروها با قیمت جدید را دارند یا خیر؟


استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج پنجشنبه ۱ آذر ماه:


 جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران - پنجشنبه ۱ آذر ماه



نظرات

  • وطن وطن (2 آذر 1397 ساعت 10:56)

    گرانی هر روز بیشتر از دیروز
    ای کاشی در کشورمان به جای این همه ساسیت کاری ها و سیاست بازی ، کمی هم بصورت علمی و منطقی و با توجه به پیشرفت در علوم صنایع خودرویی و جدای از انحصارطلبی ها و با در نظر گرفتن حق و حقوق ملت به دور از رسیدن به سود بیشتر به هر قیمتی برنامه ریزی انجام می گرفت .
    و دولت و حکومت این وصله ناجور صنایع خودرویی را برای همیشه رها می کرد که شاید این صنعت نیز به معنای واقعی و رقابت پذیر رشد می کرد ( انحصار - مافیا - عدم پاسخگویی مناسب - نبود خودروی ملی ) که نشان از عدم اعتماد ملت به دولت حامیان این صنعت فریبکار هستند که قطعه ساز را سپر بلای خود قرار داده اند

  • فرزاد فرزاد (1 آذر 1397 ساعت 15:05)

    با پول امروز پراید راحت میشد یکی از خودروهای، ماستنگ،چلنجر،کامارو،کمری،کرولا،،،مزدا ۳ یا ۶،،،سوناتا،توسان،،،اپتیما،،،تلیسمان،مگان،،، و و و خیلی از خودروهای دیگه رو خرید البته اگر این دو انبارداری وطنی ایرانخودرو و سایپا نبودند