1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اعلام قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار - ۱۶ مرداد ۹۷

اعلام قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار - ۱۶ مرداد ۹۷

16 مرداد 1397
  • 7

قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد. طبق هفته های گذشته قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو تغییری نداشته ولی هنوز این شرکت نسبت به فروش خودروهای خود با قیمت قطعی و یا تحویل فوری اقدام نکرده است با این حال به علت رکود موجود در بازار و نبود متقاضی در کنار کاهش حدودی قیمت ارز ، قیمت خودروهای داخلی تا حدودی سیر نزولی به خود گرفته اند .

 اعلام قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار - ۱۶ مرداد ۹۷


قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی به شرح زیر است:


 اعلام قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار - ۱۶ مرداد ۹۷



نظرات

  • ابراهیم ابراهیم (20 مرداد 1397 ساعت 19:10)

    سلام ایران خودرو که سر مردم داره شیره میماله با این دیر کرد تحویل خودروش

  • حکیم حکیم (18 مرداد 1397 ساعت 12:04)

    سلام خودرو سمند تحویلی مرداد چه شد

  • علی علی (17 مرداد 1397 ساعت 17:06)

    تا وقتی شرکتهای خودرو سازی داخلی با یکتازی و بدون رقیب واقعی اقدام به فروش می کنند همین اش و همین کاسه است خبر دارم خودروهای تولیدی بجهت عدم عرضه به بازار با کسری قطعه روانه پارکینگها میکنند و موجب عدم توازن عرضه و تقاضا شوند و بازار گرمی میکنند تا بجای فروش فوری به پیش فروش مشتری را ترقیب کرده و موجب افزایشهای سرسام اور بشوند بله چون دی نفع اصلی خود **** است و از این اب گل الود منتفع میشود بچاره مردم ما که اسیر سیاستهای **** مدیران خودرویی بی تدبیر شده اند متاسفم

  • علی علی (17 مرداد 1397 ساعت 16:06)

    اگه راست میگن فروش نقدی وفوری رو آزاد کنن تا قیمتها بیاد پایین فروش نقدی وفوری رو متوقف کردن ولیست دروغین ارائه میدن ****

  • فرج فرج (16 مرداد 1397 ساعت 19:00)

    سلام من به عنوان یک حموطن کورد ازشوما میخواهم *** تاگران شود.چیرا پول بی زبان خودرا میدهید این ماشنهایی که مبلغشان نیصف واقعی این قیمته..خدانگدار ایشالا همه باهم تصمیم درست بگیریم.

  • رضا رضا (16 مرداد 1397 ساعت 17:00)

    سلام ماشین تولید کرده فرستاده بازار دلال داره براش می فروشه با چندبرابر قیمت واقعا" متاسفم هرکی بخره ............. باز طرف 80 تومن میده ال 90 یا برلیانس و...... تاکی می خواهید از تون ***********.

  • حمید حمید (16 مرداد 1397 ساعت 14:29)

    با سلام. ان شاءالله ------- و ----- ورشکسته و نابود شوند که بازار خودرو را به این وضع درآوردن. و تمامی مدیران و کسانی که سودهای کلان از جیب مردم بدبخت نسیب آنها می شود رسوا و نابود شوند .