1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اختلاف قیمت میلیونی محصولات ایران خودرو در سایت های فروش خودرو

اختلاف قیمت میلیونی محصولات ایران خودرو در سایت های فروش خودرو

21 آبان 1397
  • 3

بررسی قیمت ها در سایت های خرید و فروش خودرو نشان از حاشیه سودهای متفاوتی دارد.

 وجود اختلاف قیمت میلیونی محصولات ایران خودرو در سایت های فروش خودرو

در این جدول قیمت های پیشنهادی برای فروش خودروهای ایران خودرو از سه سایت ایران جیب، باما و دیوار جمع آوری شده است که نشان می دهد قیمت های ارایه شده از سوی صاحبان این خودروها کاملا سلیقه ای است.

از آن جا که این روزها حاشیه سود قیمت خودروها در کارخانه و بازار افزایش یافته، دارندگان خودروها به دنبال کسب سود بیشتر هستند و در چنین شرایطی اگر قصد خرید خودرو دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به این جدول داشته باشید:

 وجود اختلاف قیمت میلیونی محصولات ایران خودرو در سایت های فروش خودرو



نظرات

  • علی علی (22 آبان 1397 ساعت 19:45)

    خب نمیگی چند ماه یا چند سال بعد تحویل میده ایران خودرو ؟
    به روز خودرو تحویل بده اونوقت حرف از حاشیه سود بزن. تو خودت جزو پول بگیرایی که داری سنگ خودروساز به سینه میزنی . داداش خودروساز برات نمیصرفه خودرو تولید نکن . هی داری از زه میزنی از سینی زیر میزنی از هزارتا چیز ماشین میدزدی.اگه روراستی از روزاول موقع ثبت نام بگو زه بغل در نداره . بگو سینی زیر نداره . وقتی نمیگی یعنی غش در معامله یعنی **** آشکار.
    طرف ثبت نام دنا کرده ، طرف ساندرو ثبت نام کرده بعد بهش میگن بیا پراید یا تیبا یا 206 بردار . خب آقای *** اگه اینارو میخواست از روز اول همینارو ثبت نام میکرد. کجای دنیا این دله بازیا موده ؟ بعد از دولتم دلار دولتی میخوان ...

  • محمد محمد (21 آبان 1397 ساعت 14:16)

    عزیز من شما نمی گید با 60 میلیون که بیش از یکسال است ایران خودرو از ما گرفته و 2008 رو تحویل نداده چه گزینه های عالی برای خرید داشتیم که از دست دادیم ؟ با 60 میلیون پیش پرداخت و خرید اقساط اون زمان میشد الانترا 2017 کرمان موتور رو خرید که نمی دونم الان 300 میلیون شده یا بیشتره . اگه 60 میلیون رو سکه خرید بودیم الان سرمایه ما شده بود 300 میلیون . حالا شما چسبیدید به اینکه اختلاف بازار و کارخانه 100 میلیون شده ؛ اگه با همین قیمت فعلی هم تحویل بگیریم ایران خودرو حداقل 100 میلیون به ما خسارت زده .

  • مهدی مهدی (21 آبان 1397 ساعت 12:11)

    اختلاف قیمت برای این هستش که تمام قیمت گذاریها از طرف خودرو سازان هدایت می شود واین آشفتگی را به وجود می اورند تا به هدف خود که افزایش قیمت است برسند . اگر در این بازار وزارت اطلاعات ورود پیدا کنه نتایج شگفت آوری را از رانت ها بدست خواهد آورد و خواهد دید چگونه کل ایران مزحکه دست عده ای سودجو هستند.