1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اعلام قیمت جدید خودروهای خانواده دنا از سوی ایران خودرو

اعلام قیمت جدید خودروهای خانواده دنا از سوی ایران خودرو

25 اردیبهشت 1397
  • 10

قیمت جدید 3 خودروی دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد.

قیمت اعلامی از صبح امروز جهت تسویه حساب مشتریان قابل اعتبار است.

 اعلام قیمت جدید خودروهای خانواده دنا از سوی ایران خودرو


قیمت جدید انواع خودروی دنا ایران خودرو :


 اعلام قیمت جدید خودروهای خانواده دنا از سوی ایران خودرو



نظرات

  • حسین حسین (28 اردیبهشت 1397 ساعت 11:35)

    عامل اصلی تمام گرانیهادرکشورخودروسازان هستند.آنها به خاطر انحصارموجودبدون هیچ ترس وبازخواستی .ظالمانه محصولات خودراافزایش می دهند.چون توی چشم مردم هستند.کسبه وتولیدکنندگان دیگرهم الگومی گیرندبااین تصورکه درمملکت قانونی وجودنداردسرمردم کلاه می گذارند.

  • اهورا مزدا اهورا مزدا (27 اردیبهشت 1397 ساعت 02:03)

    دوستان ما دشمن هامون خارجی ها نیستند دشمن ما تو خودمون ،ما به خودمون رحم نمیکنیم چه انتظاری از خارجی ها داریم ، من سال 96 یه پراید صفر گرفتم با خانوادهم داشتیم میرفتیم شمال تو سرعت 100 بودم دیدم درب ماشین باز شد در جالی که تمام درب ها بسته بود و قفل مرکزی زده شده بود آیا اندازه پولی که میگیرند خدایی کیفیت داره ماشین هاشون ،سزای گران فروشی نخریدن اگه همه دست به دست هم بدهیم نخریم خودشون حساب میاد دستشون.

  • محمد بهروز محمد بهروز (26 اردیبهشت 1397 ساعت 17:37)

    آبان ماه سال گذشته دنا پلاس بصورت پیش فروش با تاریخ تحویل ادیبهست ۹۷ ثبت نام کردم . در قرارداد تاریخ تحویل اول اردیبهشت ۹۷ می باشد حال بعد از گذشت حدود یک ماه از تاریخ تحویل قیمت افزایش یافته و دعوت نامه صادر شده قانونا باید ماشین را به قیمت قدیم تحویل دهند ولی متاسفانه ایران خودرو گفته که باید قیمت جدید را پرداخت کنم چندین بار تماس گرفتم و شکایت خودم را مطرح کردم ولی متاسفانه تا کنون جواب قانع کننده ای دریافت نکردم .

  • مرتضی مرتضی (25 اردیبهشت 1397 ساعت 21:36)

    الان باید به کجا شکایت کنیم خودرو ملی هم بخاطر افزایش ارز از تورم پیشی گرفت!!!!

  • محمد محمد (25 اردیبهشت 1397 ساعت 17:22)

    بخدااااا ما هممون هموطن هستیم کمی انصافم خوب چیزی هست سال تولید ملی هست بجای حمایت از مردم برای خرید خودرو وطنی ارزون که نمیکنید گرون هم میکنید . این عدالت نیست

  • reza reza (25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:34)

    با نخریدن ماشین در 4 ماه آینده باعث کاهش قیمت خودرو شوید.
    اغلب قطعات خودرو های داخلی هم مواد اولیه و هم قطعاتش در ایران تولید میشن و افزایش قیمتی هم باشه به علت گران شدن دلار باید افزایشی کمتر از یک میلیون باشه نه 5 میلیون. افزایش 5 میلیونی یعنی حدود 7 هزار دلار برای هر ماشین دنا از خارج کالا وارد میکنیم که این میشه 60 درصد خارجی و برای یک کالای داخلی ممکن نیست و دروغ است.
    و نشان دهنده دروغ بودن سازمان حمایت از مصرف کننده میباشد امیدوارم سازمان حمایت از مصرف کننده از سامان حمایت از کارفرما جدا شود تا شفافیت بیشتر و عدالت بیشتری داشته باشیم.

  • حمید حمید (25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:34)

    یه مرد پیدانمیشه از اینهمه ظلمی که به مردم میشه بگه یکی که تریبون دستش باشه بگه آخه نامردا شما که دم از اهتکار مردم می زنید خودتون باعث همه چی هستید اول ایران خودرو سایپا سایتا رو می بندند باوجود اینکه صدها هزار خودرو تو انبار دارن بعد می گن همش کار دلالاس قیمت ها می ره بالا . همش دروغ تحویل مردم بدید

  • vahid vahid (25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:15)

    چرا تو این مملکت شعار مسئول با عملش زمین تا آسمون تفاوت داره!!!!!!!!!!! خدایی جای واقعی مردم کجاست؟!!!!!!!!!!!!!1

  • حمیدرضا حمیدرضا (25 اردیبهشت 1397 ساعت 12:37)

    من تا قبل از عید میخواستم دنا پلاس بخرم...ولی حالا که قیمت آن به 54میلیون رسیده !!تصمیم رو عوض کردم و با این پول میتونم یه ماشین اروپائی دست دوم بخرم . هم خارجیه ..هم خیالم از اینکه تو راه منو نزاره ، راحته...

  • حمید حمید (25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:43)

    پس خرید کالای ایرانی فقط یک شعاره....