1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آمادگی پژو برای سرمایه گذاری در مسابقات اتومبیلرانی ایران

آمادگی پژو برای سرمایه گذاری در مسابقات اتومبیلرانی ایران

29 اردیبهشت 1395
  • 0

نماینده ویژه شرکت خودروسازی پژو از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران دیدن کرد و در دیدار با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از آمادگی این شرکت فرانسوی برای سرمایه گذاری در مسابقات اتومبیلرانی کشور خبر داد.

مشارکت پژو در مسابقات رالی

به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور محمود صیدانلو در این دیدار بر اهمیت مسابقات اتومبیلرانی در ایران تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت ویژه ایران در منطقه و ظرفیت ها و استعداد فراوانی که در حوزه اتومبیلرانی وجود دارد، این امکان وجود دارد که همه برندها بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند.

صیدانلو با اشاره به اینکه جاذبه رقابت برای برندهای مثل پژو با دیگر رقبا در مسابقات مختلف در ایران و همینطور مسابقات جهانی جاده ابریشم وجود دارد، افزود: این امکان برای پژو وجود دارد که سرمایه گذاری در این حوزه را به عهده بگیرد.

همچنین نماینده ویژه پژو در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت های فدراسیون اتومبیلرانی ایران گفت: پژو برنده رالی پاریس – داکا است و اساسا علاقمند است در مسابقات رالی ایران نیز حضور داشته باشد.

وی از آمادگی شرکت پژو برای عقد قرارداد با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خبر داد و گفت: این امکان وجود دارد که خودروهای مناسب مسابقات در ایران را طبق خواست این کشور تولید و در اختیار قهرمانان قرار دهیم.

مشارکت پژو در مسابقات رالی

منبع: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی



نظرات