1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. هیات بلندپایه پژو در ایران

هیات بلندپایه پژو در ایران

12 مهر 1395
  • 1

یک گروه بلند پایه از گروه پژو سیتروئن اواخر هفته جاری وارد ایران خواهند شد تا طی یک روز کاری فشرده، مراحل عملیاتی و اجرایی فعالیت شرکت ایکاپ را آغاز کنند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سفر این هیات بلندپایه، نخستین جلسه هیات مدیره شرکت مشترک ایران خودرو و پژو "ایکاپ" برگزار خواهد شد. مراحل ایجاد و آغاز به کار این شرکت مشترک پیشتر انجام شده و نخستین جلسه مجمع موسسین نیز تیرماه گذشته برگزار و صورت جلسه آن به امضای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید.

در سفر هیات بلندپایه فرانسوی، سالنی که برای تولید محصولات مشترک ایران خودرو و پژو در نظر گرفته شده است نیز مورد بازدید قرار خواهد یافت. قرار است در این سالن محصولات شرکت ایکاپ شامل خودروهای پژو 2008، پژو 208 و پژو 301 تولید شود.

بازدید یکی از نمایندگی های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از برنامه های هیات بلندپایه پژوئی در تهران خواهد بود.

پژو برای تولید و عرضه محصولات خود در ایران شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو را مدنظر قرار داده و هموطنان نیز به واسطه این شبکه دغدغه ای در خصوص خدمات پس از فروش این محصولات جدید نخواهند داشت.

پیش بینی می شود با سفر این هیات فرانسوی به تهران اقدامات لازم برای آغاز تولید محصولات مشترک بررسی و با سرعت بیشتری انجام شود

منبع:ایکو پرس



نظرات

  • فرهاد فرهاد (13 مهر 1395 ساعت 19:29)

    308؟؟؟؟؟؟؟؟؟جالبه