1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. حذف پیکان و پراید از تخفیف بیمه شخص ثالث

حذف پیکان و پراید از تخفیف بیمه شخص ثالث

8 اردیبهشت 1394
  • 1

ارائه تخفیف های فروش بیمه نامه های شخص ثالث چند صباحی است که از سوی شرکت های بیمه ای افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

در این راستا هستند شرکت های بیمه ای که بعضا شرایط عجیب و در نوع خود جالب توجهی را برای فروش بیمه نامه و ارائه تخفیف فراتر از آنچه در قانون آمده تعیین می کنند.

در یکی از این شرایط عجیب شرکت بیمه " رازی " اعلام کرده است تخفیفاتی تا ۱۵ درصد برای فروش بیمه نامه های شخص ثالث در نظر گرفته است.

البته این تخفیف ۱۵ درصد شامل خودروهای پراید، پیکان، رنو و خودروهای تصادفی نمی شود و این خودروها باید بدون تخفیف در شرکت بیمه رازی بیمه شوند!

همچنین بر اساس اعلام شرکت بیمه رازی مشتریانی که از تاریخ ۱۳۹۳.۱۰.۱ لغایت ۱۳۹۴.۱۰.۱ اقدام به خرید بیمه نامه بدنه اتومبیل از بیمه رازی کنند به مدت یک سال از تاریخ صدور بیمه نامه از خدمات رایگان امداد خودرو برخوردار خواهند شد.

شرکت بیمه رازی نیز همانند بسیاری از شرکت های بیمه ای دیگر فروش بیمه نامه های کوتاه مدت ۲ماهه، ۳ ماهه، ۴ ماهه و ۶ ماهه را برای مشتریان در نظر گرفته است.

منبع Carnet.ir


نظرات

  • آرش فری آرش فری (12 اردیبهشت 1394 ساعت 12:00)

    کاره خوبیه البته باید پیشرفت کنه و مانند کشورهای دیگر جهان می بایست هم هزینه بیمه خودروهای قدیمی سال به سال افزایش پیدا کنه و هم صاحبان مالیات بیشتری پرداخت کنند. این طوری تقاضا برای خرید ماشین های به روز برای کارهای روزمره افزایش پیدا می کنه و دیگه کسی با خودرو آفرود نمیاد تو خیابان واسه دور دور یا خرید و ....