1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اخبار جدید از تعرفه‌های پیشنهادی واردات خودرو

اخبار جدید از تعرفه‌های پیشنهادی واردات خودرو

6 دی 1396
  • 1

براساس اطلاعات به دست آمده، در جدیدترین ویرایش از تعرفه‌های واردات خودرو، علاوه بر افزایش تعرفه‌ها، شاهد محدودیت‌هایی در زمینه قیمت خودروهای وارداتی هستیم ضمن آنکه تعرفه خودروهای هیبرید نیز به‌شدت افزایش پیدا کرده است.

 اخبار جدید از تعرفه‌های پیشنهادی واردات خودرو

بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعرفه پیشنهادی واردات خودروهای سواری به کشور به قرار زیر است. بر این اساس، خودروها بر اساس حجم موتور تقسیم‌بندی شده‌اند و در هر بخش، تعرفه‌ای اختصاص داده شده است که در تمام موارد بیشتر از تعرفه‌های پیشین برای واردات خودرو است.

از سوی دیگر در این جدول تعرفه‌های مربوط به واردات خودروهای هیبرید هم درج شده است که نشان از افزایش قابل توجه تعرفه واردات این خودروها دارد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، اگر خودرو قبل از 96/06/21 قبض انبار شده باشد با تعرفه قدیم از گمرک ترخیص خواهد شد. همچنین بر اساس آخرین پیشنهادات واردات خودروهای با قیمت بیش از 40 هزار دلار ممنوع است ضمن آنکه در این پیشنهاد تاکید شده است ثبت سفارش در هفته جاری آغاز خواهد شد.

 اخبار جدید از تعرفه‌های پیشنهادی واردات خودرو



نظرات

  • hadi hadi (6 دی 1396 ساعت 15:01)

    آفرین بچه ها واقعا جای تشویق داره . تعرفه خودروی برقی چقدره. جای بسی تشکر از آقای شریعتمداری بابت اینکار که از تولید خودروی داخلی هیبریدی حمایت کردند