1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مخالفت با افزایش قیمت 10 میلیونی ام‌ وی ام

مخالفت با افزایش قیمت 10 میلیونی ام‌ وی ام

15 آذر 1393
  • 7

عضو ناظر شورای رقابت با تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این شورا، گفت: در این جلسه اعضا با افزایش ۱۰ میلیون تومانی یک مدل از خودرو ام‌وی‌ام موافقت نکردند و در نهایت، قیمت این محصول مشخص نشد.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، نادر قاضی‌پور اظهار داشت: در جلسه امروز شورای رقابت موضوع تعیین قیمت ام وی ام مطرح شد ولی اعضای شورا با افزایش قیمت این خودرو مخالفت کردند.وی ادامه داد: تولیدکنندگان این خودرو خواستار افزایش 10 میلیون تومانی قیمت دنده اتوماتیک یک مدل ام‌وی‌ام بودند ولی اعضای شورای رقابت با این افزایش قیمت مخالفت کردند و از خودروساز مربوطه خواستیم تا مدرک خود را در این مورد ارائه کند.

وی افزود: در این جلسه عنوان کردیم که به شرطی با افزایش قیمت ام وی‌ام دنده اتوماتیک موافقیت خواهیم کرد که قیمت نوع دنده‌ای این خودرو کاهش یابد، البته افزایش قیمت دنده اتوماتیک ام‌وی‌ام نیز به اندازه 10 میلیون تومان نخواهد بود و میزان افزایش قیمت این خودرو در جلسات بعدی شورا مشخص خواهد شد.

قاضی پور تأکید کرد: اعضای شورای رقابت با افزایش قیمت خودروهای چینی مخالف هستند و تا پایان سال نیز افزایش قیمتی در مورد خودروهای داخلی نخواهیم داشت. وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحثی برای تعیین قیمت دنا نیز در شورای رقابت مطرح شد، نیز گفت: بحثی در این مورد مطرح نشد.

وی همچنین با اشاره به مطرح شدن موضوع کاهش 20 درصدی قیمت اینترنت بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، گفت: در شورای رقابت، شکایتی از سوی شرکت‌های فروشنده اینترنت‌ مطرح شد که بر این اساس، شرکت‌های توزیع‌کننده اینترنت قیمت اینترنت را برای کاربر نهایی کاهش داده‌اند ولی وزارت ارتباطات در عرضه اینترنت به این شرکت‌ها، این میزان کاهش قیمت را لحاظ نکرده است. عضو ناظر شورای رقابت افزود: قرار شد در جلسه‌ای در شورای رقابت با حضور معاون وزیر ارتباطات و نماینده شاکیان، این موضوع بررسی شود.



نظرات

  • رضا شاه علی رضا شاه علی (17 آذر 1393 ساعت 01:06)

    مگه پرایده؟؟؟؟

  • محمدماجد محمدماجد (15 آذر 1393 ساعت 22:58)

    خدا وکیلی روتون میشه همچین حرفی بزنید مردوم دارن جون میکنن تا ماشین بخرن بعد شما میخواین 10میلیون ببریدش بالا ایول بابا ایول

  • الماس الماس (15 آذر 1393 ساعت 20:55)

    سلام دوستان.. هنوز خودروسازان ایرانی را نشناختید ولی آنها مارا شناختند... این خودروسازان ایرانی هستند که این شایعات را پخش میکنند .به این امید که در نهایت بتوانند 5میلیون تومان گرانتر بفروشن و ادعا کنند که از 10 میلیون تومان ، 5میلیون تومان کم کردند....باور کنید چینیها کاملا بی خبرند..متاسفانه ما هم میخریم .....

  • آفرین آفرین (15 آذر 1393 ساعت 20:42)

    این هم از اون داستان هاست یکی دو ماه دیگر نتنها او وی ام گران خواهد شد بلکه احتمالا کلیه خودروها گران خواهد شد این توبمیری از اون توبمیری هاست , داستان قبلی تکرار میگردد اول مخالفت بعد افزایش بیش از اعلام شده

  • جرمی جرمی (15 آذر 1393 ساعت 18:14)

    این ماشین با کیفیت پایینی که داره همین قیمت هم براش زیاده، من از مردم فهیم ایرانی تعجب میکنم ، در حال حاضر که حق انتخاب دارید و میتوانید انواع ماشینهای چینی را انتخاب کنید ، چرا بدون تحقیق یکی از بی کیفیتها رو که گرون هم میدهند انتخاب کرده و میخرید.

    الماس الماس (15 آذر 1393 ساعت 20:57)

    چون بعضی ها پول مفت دارند ومیخوان کلاس بزارن....کشت ما را این کلاس

  • پارسی تبار پارسی تبار (15 آذر 1393 ساعت 12:35)

    عجب رویی این آشغالای چینی مفتشم گرونه هنوز افزایش قیمت هم میخوان؟!؟!؟!