1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مزدا یدک، برترین برند تجاری سال 93

مزدا یدک، برترین برند تجاری سال 93

13 دی 1393
  • 2

 مزدا یدک، برترین برند تجاری سال 93

به گزارش خبرخودرو، شرکت مزدایدک مفتخر به کسب نشان برترین برند تجاری سال 1393 در همایش بزرگ مراکز برتر اقتصادی کشور گردید.

همایش بزرگ معرفی مراکز برتر اقتصادی کشور، در راستای تبیین ابعاد نامگذاری مدبّرانه سال 1393 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی، از سوی رهبر معظّم انقلاب، در روز ششم آذر ماه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برگزار گردید.

این همایش با محوریت مدیریت عمومی، کیفی، مالی، استراتژی و رقابت، مشتری مداری و توسعه پایدار و با هدف تعالی اقتصاد دانش بنیان و با همکاری تامین شورای سیاست گذاری، هیات علمی و حضور و سخنرانی رؤسای سازمان‌ها و نهادهای علمی-اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، از جمله معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت صنعت و معدن و تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان ملّی استاندارد ایران، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، بنیاد تعاون ناجا و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا گشت.

شرکت مزدایدک، با توجه به سابقه درخشان در خدمات خودرویی، کارآفرینی برای هزاران نفر و به عنوان یکی از پیشگامان تعالی سازمانی در صنعت خودرویی کشور و گزینش مدل EFQM به عنوان رویکرد ارزیابی و بهبود مستمر خود، در زمره‌ی برگزیدگان این مراسم قرار داشت.

شایان ذکر است، ازمیان شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو، تنها شرکت مزدایدک موفق به اخذ این نشان شده است.



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (13 دی 1393 ساعت 22:48)

    وااااااااااااااای این دیگه ته برنده

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (13 دی 1393 ساعت 10:29)

    دور از ذهن هم نبود