1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مذاکره برای ورود سواریهای جدید مزدا به ایران

مذاکره برای ورود سواریهای جدید مزدا به ایران

6 خرداد 1394
  • 2

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به فضای صنعت خودرو کشور در سال 1393 گفت: سال گذشته در صنعت خودرو شاهد رشد چشمگیری بودیم و بخشی از رشد اقتصادی کشور را هم مدیون رشد صنعت خودرو هستیم اما برای اینکه در بازار موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم باید ابزارهای مناسب برای توسعه فروش پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کنیم.

محمدرضا سروش در همایش سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های بهمن موتور و مزدا یدک، اضافه کرد: سال گذشته در شرکت بهمن موتور وانت کارا راه‌اندازی و به بازار عرضه شد که این محصول در دو مدل 1700 و 2000 سی سی است؛ محصولی که برای تولید، به خارج از کشور وابستگی ندارد و امکان استمرار تولید این خودرو در شرایط موجود علی‌رغم محدودیت‌های بین‌المللی فراهم است. خودرو B50 F و لندمارک هم از دیگر محصولات جدید سال گذشته بود. وی به افزایش تولید و سهم بازار و حرکت در جهت عمق ساخت داخل محصولات گروه بهمن با تمرکز بر خودروهای تجاری سنگین، سبک و وانت‌ اشاره کرد و ادامه همکاری با شرکت‌های مزدا و FAW در بخش تولید سواری را مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

وی همچنین در ادامه از مذاکره با شرکت مزدا برای ورود محصولات جدید این شرکت در حوزه خودرو سواری خبر داد. در این همایش مدیر‌عامل شرکت بهمن موتور روند تولید پنج سال گذشته این شرکت را تشریح کرد و گفت: فروش 32 هزار دستگاه خودرو از محصولات شرکت بهمن موتور را برای امسال در نظر گرفته‌ایم که به پشتیبانی و فروش و خدمات مناسب نمایندگی ها هم نیاز داریم. حمیدرضا داودزاده همچنین با اشاره به ورود خودرو B50 F (آسا) در بازار خودرو در سال گذشته گفت: این خودرو به عنوان یک خودرو کیفی درکشور است که نسبت به رقبا از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و تا کنون 1200 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است که در نظر داریم این تعداد را به 5000 دستگاه افزایش دهیم.



نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (6 خرداد 1394 ساعت 17:02)

    عالیه باز تو ماشینایه زیر100 تومان چند تا با کیفیت میبینیم

    اسکالید اسکالید (7 خرداد 1394 ساعت 17:43)

    به نظر شما بهمن خودرو اگه دوباره محصولات مزدا رو وارد یا مونتاژ کنه زیر 100 میلیون عرضه میکنه ؟!!!!