1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. در آشفته بازار، قیمت خودروهای داخلی باز هم گران شدند - جدول

در آشفته بازار، قیمت خودروهای داخلی باز هم گران شدند - جدول

23 اردیبهشت 1397
  • 14

قیمت خودروهای داخلی گویا سر سازگاری با خریداران ندارد و هر روز روند صعودی را طی می کند.روند افزایشی به گونه ایی شده که قیمت را باید روزانه چک کنید زیرا امکان افزایش وجود دارد.

 در آشفته بازار، قیمت خودروهای داخلی باز هم گران شدند - جدول

وضعیت قیمتی خودروهای داخلی این روزها در بازار حال و روز خوشی ندارد برخی از خودرو سازان از عرضه خودرو به بازار خودداری کرده و سایت فروش خود را بسته اند. در بازار نیز نوسانات قیمت ارز بهانه ایی شده تا فروش خودرو بسیار کم انجام شده و کسانی که به دنبال خرید یک وسیله نقلیه هستند یا باید با قیمت های بی ربط اقدام به خریداری کرده و یا از خرید منصرف شود.

بررسی ها از بازار خودروهای داخلی در سطح شهر تهران حاکی از افزایش قیمت تعدادی از خودروهای داخلی نسبت به15 روز گذشته است و این در حالی است که زمانی که به قیمت برخی از این خودروها نگاه می کنیم هیچ گونه تناسبی نسبت به خودرو و رقم درخواستی وجود ندارد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که افزایش بی رویه قیمت ها با خود به همراه داشته کاهش قیمت خرید است بالا رفتن قیمت خودرو باعث شده تا تعدادی از خریداران که دیگر توان خرید خودروی صفر کیلومتر را در بازار ندارند به سمت خودروهای کار کرده متمایل شوند و این موضوع نیز خود افزایش قیمت در این حوزه را نیز رقم زد.

مطابق بررسی های انجام شده خرید و فروش در بازار اندک است و هم اکنون تعدادی از فعالان این عرصه به دلیل شرایط مبهم بازار حتی از فروش خودرو نیز خودداری کرده و یا فروش را باقیمت های بالا انجام می دهند. قیمت خودروهایی مانند پژو 207 اتوماتیک ،ساندرو استپ وی اتوماتیک و دنده ایی ، ساندرو معمولی و اتوماتیک، تندر 90 پلاس اتوماتیک ، مزدا 3 ، اکسنت و آی 20 بیشترین میزان افزایش قیمت در بازار را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار به شرح جدول زیر است :

قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند.

معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو دارد

 در آشفته بازار، قیمت خودروهای داخلی باز هم گران شدند - جدول



نظرات

  • حسین حسین (29 اردیبهشت 1397 ساعت 01:56)

    فقط می تونم بگم خدا پدارنمونو با این کشوری که درست کردن و خودشون رفتن نیامرزه

  • علیدوست علیدوست (24 اردیبهشت 1397 ساعت 14:10)

    واقعا چه احمقهایی هستند که لایک منفی میدن و شاید خانواده خودروسازانند که خود اتومبیل خارجی سوارند و ملت را ... گیر آوردند .

  • احمد احمد (24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:21)

    دولتی که نتواند فضای داخلی را کنترل کند و با وقاحت پشت تربون اعلام کند که تورم هنوز یک رقمی است، ان دولت شک نکنید که با مردم نیست و فقط دارد خراب کاری های خود را البته مثل کبک لا پوشانی می کند. ولی باید گفت کار از انی که فکر می کند هم خرابتر شده و دیگر با حرف و وعده و وعید ها نمی توان سر مردم را شیره مالید. چند سال این مردم با برجام سر گرم بودند و حلا با فسخ بر جام . دیگ بس است خجالت بکشید و با مردم بازی نکنید.

  • احمد احمد (24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:20)

    دولتی که نتواند فضای داخلی را کنترل کند و پشت تربون اعلام کند که تورم هنوز یک رقمی است، ان دولت شک نکنید که با مردم نیست و فقط دارد خراب کاری های خود را لا پوشانی می کند. ولی باید گفت کار از انی که فکر می کند هم خرابتر شده و دیگر با حرف و وعده و وعید ها نمی توان سر مردم را شیره مالید. چند سال این مردم با برجام سر گرم بودند و حلا با فسخ بر جام . دیگ بس است خجالت بکشید و با مردم بازی نکنید.

  • ناشناس ناشناس (24 اردیبهشت 1397 ساعت 07:49)

    شما کجای کارید، نماینده های مجلس به جای رسیدگی به امور و مشکلات مردم مهد کودک بازی در آوردند تو مجلس آتیش بازی راه انداختن پرچم و برجام آتیش میزنند، ما به چه کسایی دل بستیم واسه حل مشکلاتمون، فکر نون باشید که خربزه آبه

  • مجتبی مجتبی (24 اردیبهشت 1397 ساعت 00:56)

    خدا رو شکر بی عرضگی مسئولان در تمام مسائل خود را نشان میدهد!دلم به ملت میسوزد!گله رابه گرگها سپرده ایم

    Ahora Ahora (2 خرداد 1397 ساعت 11:59)

    خدا ****کنه کسانی که باعث شدن ما به این روز بیفتیم خدا نیامرزد کسانی که باعث این فاجعه شدن *** تو شرف اونایی بیاد که منو امثال منو خر فرض کردن ی مشت *** بالا نشستن آشغال میدن مردم

  • پیمان پیمان (23 اردیبهشت 1397 ساعت 19:07)

    هنوز اروپا برجام را پاره نکرده
    اگه برجام برداشته بشه اینطوری که خودروسازان بهانه میکنن سمند میشه 100میلیون

  • irani irani (23 اردیبهشت 1397 ساعت 18:47)

    باید خرید ماشین از خودروسازان ایرانی را تحریم کرد. سوار فرقون بشیم خیلی بهتره تا سوار ماشین ایرانی شویم .

  • بینام بینام (23 اردیبهشت 1397 ساعت 15:39)

    آقایان حکومتی.سران دولت،منفعت شماها در گرانی است.برای فروش هر خودرو ،شماها سهم معینی دارید.اگر غیر از این بود تا بحال این دو کمپانی مزخرف که غیر از اشغال فروشی کاری نکرده اند،بیش از چند مرتبه ورشکسته میشدند.روزی خواهد آمد که این دو شرکت مفتضح دربشان گل مالی شده و تمام مسئو لانش با کاسه گدائی بدنبال نان خواهند بود.

  • حق حق (23 اردیبهشت 1397 ساعت 13:36)

    *** بر **** ملتی است که خودرو سازانش افسار گسیخته هر کاری بخواهند انجام میدهند پس نظارت کجاست

  • علیدوست علیدوست (23 اردیبهشت 1397 ساعت 13:19)

    واقعا اقتصاد فلجی داریم پس میتونین افزایش قیمت را ادامه دهید چون هدف :مصرف کالای داخلی و مردم هم دم نمیزنند پس بتاز سمندر

  • احمد احمد (23 اردیبهشت 1397 ساعت 12:55)

    سایپا و ایران خودرو ماشین عرضه نمی کنند تا حسابی ماشین گران بشه و بعد با قیمت های فضایی عرضه کنند . ننگ بر این مملکت *****

  • حسین حسین (23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:55)

    این مسئولان عرضه کنترل قیمت تولیدات خودشان را هم ندارند چه برسد به کنترل ارز و کالاهای دیگر. وای بر ما..