1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اعلام لیست خودروهای مجاز برای ورود به کشور + جدول

اعلام لیست خودروهای مجاز برای ورود به کشور + جدول

9 دی 1396
  • 3

در حالی دو شب گذشته تعرفه جدید خودروهای وارداتی اعلام شد که هنوز سایت ثبت سفارش به روال عادی خود بازنگشته است، هر چند به نظر می‌رسد خودروهای دارای نمایندگی مجاز نیز این امکان را طی روزهای آینده به دست آورند.

 اعلام لیست خودروهای مجاز برای ورود به کشور + جدول

در حالیکه در 6 ماه اخیر امکان ثبت سفارش هیچ خودرویی وجود نداشت واردکنندگان رسمی بارها به این مسئله اعتراض کردند و از دولت خواستند که زودتر این موضوع را تعیین تکلیف کند. آنها تقاضا دارند که اگر قرار است تعرفه ها افزایش پیدا کند زودتر ابلاغ شود و یا اگر قرار است محدودیت جدید اعمال شود، اعلام شود تا هر چه زودتر بازار از این بلاتکلیفی خارج شود.

واردات برند پورشه به کشور متوقف شده و در برندهایی همچون بی‌ام‌ دبلیو، بنز و لکسوس نیز تنها مدل‌های پایه و ارزان‌تر از 40 هزار دلار، امکان ورود به کشور را خواهند داشت.

در همین زمینه لیست جدید خودروهای دارای مجوز ورود به کشور منتشر شده است:

 اعلام لیست خودروهای مجاز برای ورود به کشور + جدول



نظرات

  • فرزاد فرزاد (9 دی 1396 ساعت 18:44)

    نفس بکش نفس بکش اینجا نفس غنیمته!!! با این فرمون که دارن میرن یه روزی میاد که لیست خودروی کشورمون مثل خیلی چیزای مثبت دیگه، تک رقمی خواهد شد!!! یا کفار دارن راه کفر رو اشتباه میرن، یا ما راه ،.،.،.!

  • فرزاد فرزاد (9 دی 1396 ساعت 18:43)

    نفس بکش نفس بکش اینجا نفس غنیمته!!! با این فرمون که دارن میرن یه روزی میاد که لیست خودروی کشورمون مثل خیلی چیزای مثبت دیگه، تک رقمی خواهد شد!!! یا کفار دارن راه کفر رو اشتباه میر، یا ما راه ،.،.،.!

  • على على (9 دی 1396 ساعت 12:35)

    این همه زمان برد ، اخرشم این شد!