1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. زمان عرضه اولین محصول مشترک سیتروئن و سایپا؟

زمان عرضه اولین محصول مشترک سیتروئن و سایپا؟

8 اسفند 1395
  • 0

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه ساینا اتومات به بازار خبر داد و گفت : تولید و عرضه خودروهای با کیفیت از جمله اهداف و استراتژی های گروه خودروسازی سایپا است بر همین اساس در تلاشیم تا خودرو ساینا اتوماتیک را به زودی به بازار ایران عرضه نماییم.

 زمان عرضه اولین محصول مشترک سیتروئن و سایپا

رضا تقی زاده در گفتگو با خبرخودرو ، در خصوص اعلام زمان پیش فروش ساینا اتومات اظهار داشت : با وجود اینکه پیشنهادات بسیاری برای پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک به شرکت سایپا شده است اما شرکت در نظر دارد پس از دریافت تاییدیه نهایی فنی و کیفی و فعال سازی خط تولید ، نسبت به ثبت نام و پیش فروش ساینا اقدام نماید.

وی در ادامه در خصوص زمان تولید و عرضه محصولات جدید سیتروئن در گروه خودروسازی سایپا گفت : اولین خودروی سیتروئن در نیمه اول سال 96 ( از مرداد ماه تا مهر ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین به افزایش سهم محصولات سایپا در بازار خودرو کشور اشاره کرد و یاد آورشد : در اوایل سال جاری شرکت خودروسازی سایپا سهمی 33 درصدی از بازار خودرو ایران را در دست داشت که خوشبختانه این سهم در حال حاضر به 41 درصد افزایش یافته و رشدی 6.5 تا 7 درصدی را در پی داشته به طوری که هم اکنون گروه خودروسازی سایپا سهم بسیار بزرگ و رقم مطلوبی از بازار را در اختیار دارد.

تقی زاده در ادامه به وضعیت بازار خودروهای چینی سایپا در بازار اشاره کرد و افزود: خودروهای چینی شرکت سایپا از دو خصلت کیفیت مطلوب و انتخاب خوب برخوردارند به طوری که خودرو چانگان (که جوینت ونچر فورد آمریکا است) و خودروی برلیانس (که جوینت ونچر بی ام دبلیو آلمان است) خوشبختانه مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند و از تقاضای بسیار خوبی برخوردارند.

وی همچنین در خصوص تولید خودروی آریو در شرکت سایپا گفت : هر چند این مدل خودرو به صورت عمومی نیز عرضه می شود اما بخش مهمی تولید این خودرو در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و خوشبختانه به لحاظ کیفی مورد استقبال و رضایت بالای تاکسیرانان قرار گرفته است ضمن اینکه همزمان با داخلی سازی از عرضه چشمگیری در بازار برخوردار بوده است

منبع:خبرخودرو



نظرات