1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

جدول آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

10 اردیبهشت 1397
  • 1

روند افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار که از هفته گذشته با شیب ملایم آغاز شده بود در هفته جاری روند صعودی خود را تکمیل کرد .

بررسی ها از بازار خودروهای داخلی در سطح شهر تهران حاکی از افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی نسبت به 10 روز گذشته است و این در حالی است که از روز گذشته سایپا نیز قیمت تعدادی از خودروهای خود از جمله خانواده رنو و همچنین برلیانس و سراتو را افزایش داده که به احتمال زیاد با این اقدام باید شاید افزایش قیمت این خودروها در بازار در روزهای آینده باشیم.

 جدول آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

هم اکنون قیمت خودروهایی مانند پژو 207 اتوماتیک ، پژو 206 تیپ 5، ساندرو استپ وی اتوماتیک و سراتو نسبت به 10 روز گذشته به ترتیب با افزایش 7 ، 3.8 ، 3.5 و 4 میلیون تومانی در بازار مواجه شده است.

همچین تندر 90 با 2.5 میلیون تومان،جک اس 5 اتوماتیک با 3.5 میلیون تومان،رنو کپچر با 5 میلیون تومان، پژو 206 وی 8 با 1.5 میلیون تومان و پراید با 500 هزار تومان افزایش قیمت در طی 10 روز گذشته در بازار مواجه شده اند.

بر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار به شرح جدول زیر است

قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند.

معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو دارد.

جدول قیمت روز خودروهای تولید داخل :

 جدول آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار



نظرات

  • پ-س پ-س (10 اردیبهشت 1397 ساعت 20:38)

    بنده یکی از کسانی هستم که تقریبا شش ماه قبل با پرداخت نصف قیمت ساندرو اتوماتیک ثبت نام کرده ام،مسئولین محترم خبردارند که مردم با گرفتن وام و ...به زحمت میتوانندهزینه خرید رو بپردازند وبرای خیلی از آنها پرداخت مبلغ زیاد امکان پذیرنیست،مگر یک کارمند درسال چقدر پس انداز میتواند بکند که ۵میلیون اضافه بپردازد؟