درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
باسلام
منهم گفته شایان و محمدرضا رو تایید میکنم اگه قراره تو ایران تولید بشه باید قیمتش تفاوت زیادی با وارداتیش داشته باشه. ولی از اونجایی پژو 2008 قیمت ساخت داخلش از قیمت جهانیش بیشتره نهایتا" اینا هم به همون سرنوشت دچار میشن.
اگه قرار باشه با قیمت فعلی بدن اصلا ارزشی نداره...چون هم آپشن هاشو کم خواهند کرد و هم هرچی باشه بالاخره مونتاژه و کیفیت وارداتی رو نخواهد داشت
نیاز اصلی کشور ما یک موتور ۱۶۰۰ ویک موتور ۲۰۰۰ سی سی است مگر چقدر هزینه پژوهش وساخت این موتور میشود تا کلیه خودروها را تغذیه کند. تایک عمر از واردات خلاص شویم.ودر مرحله بعد صادر کنیم از جوانان تحصیل کرده استفاده کنید تا این مطلب محقق شود.
چه فایده داره وقتی آپشنشو کم میکنن ودر نهایت به قیمت فول وارداتی میفروشن؟ وقتی ارزش داره که عینا همین وارداتیارو با حدود نصف قیمت عرضه کنن ( به دلیل حذف گمرکی) . برای I20 و I10 که به خاطر زیاده خواهی قیمت مونتاژی فرقی با وارداتی نداشت اینارو هم چشمم آب نمیخوره
به به چه چه چی را دارند قیمت نجومی سود زیاد داخلی ولی نمیدانند دارن دستی دستی جوانان را با واردات از بین میبرند بابا باید از خودتان چیزی تولید کنید یا شرکت بعد به دنیا بفروشید به این میگن افتخار به کار شما میگن افتضاح وخیانت در بلند مدت معلوم میشه مثل مواد مخدر مجانی که به کسی میدن از درون میپوسه بعدش باید همه حیثیت و اموالش را هم بده
بسیار عالیست . بیصبرانه منتظرم که سانتافه ایرانی که آرزویم است بخرم . فقط امیدوارم قیمت ثبت نامی آن مناسب باشد
اگر بتونن تکنولوزی بکشونن در ایران...وتولید شروع کنن مایعه افتخار هر ایرانی است...ولی.....ولی...مشتری هم انتطار داره قیمت جهانی در ایران تثبیت بشه نه قیمت تحمیلی انحصاری...اگر بنا به قیمت فعلی باشه هیچ تاثیری به حال من افتخاگر نیست...انشالله که شاهد پیشرفت صنعت خودرو در ایران باشیم و از خودروهای باکیفیت تمام قشر جامعه استفاده کنن ..فقط مختص به نجومیها نباشد........................