1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تولید سانتافه و توسان در ایران؟

تولید سانتافه و توسان در ایران؟

18 اردیبهشت 1396
  • 7

پس از موفقیت شرکت کرمان موتور در تولید و عرضه i20 و i10، به تازگی اخباری مبنی بر احتمال عرضه دو محصول پرطرف دار سانتافه و توسان از سوی این شرکت منتشر شده است.

هیوندای سانتافه و توسان قرار است در ایران تولید شود؟

بهمن ماه سال گذشته، مدیرعامل گروه خودروسازی کرمان موتور از قرارداد با هیوندای به منظور تولید و عرضه 3 مدل i20 ، i10 و اکسنت خبر داد؛ در همین راستا فروش دو مدل i20 و i10 از اسفند ماه سال 95 آغاز و با استقبال روبرو شد.

سامان فیروزی خاطرنشان کرد: شهریور ماه سال 96 خودرو اکسنت با ساخت داخل 30 درصد و در فاز دوم نیز خودروی الانترا با ساخت داخل 30 درصد در آذر ماه 96 به بازار عرضه خواهد شد.

اخیرا نیز کرمان موتور تصاویر و کاتالوگ هیوندای سانتافه و توسان را در اداره تحویل خود قرار داده، که در تصاویر زیر مشخص است و عرضه این دو مدل از سوی این شرکت نیز وجود دارد. احتمالی که اگر محقق شود، کرمان موتور را به تولید و عرضه کننده اصلی این برند پرطرف دار در ایران تبدیل می کند.

هیوندای سانتافه و توسان قرار است در ایران تولید شود؟

هیوندای سانتافه و توسان قرار است در ایران تولید شود؟

منبع:خبر ماشین



نظرات

  • احمدرضا احمدرضا (21 اردیبهشت 1396 ساعت 10:52)

    باسلام
    منهم گفته شایان و محمدرضا رو تایید میکنم اگه قراره تو ایران تولید بشه باید قیمتش تفاوت زیادی با وارداتیش داشته باشه. ولی از اونجایی پژو 2008 قیمت ساخت داخلش از قیمت جهانیش بیشتره نهایتا" اینا هم به همون سرنوشت دچار میشن.

  • محمدرضا محمدرضا (19 اردیبهشت 1396 ساعت 18:01)

    اگه قرار باشه با قیمت فعلی بدن اصلا ارزشی نداره...چون هم آپشن هاشو کم خواهند کرد و هم هرچی باشه بالاخره مونتاژه و کیفیت وارداتی رو نخواهد داشت

  • حشمت حشمت (19 اردیبهشت 1396 ساعت 17:24)

    نیاز اصلی کشور ما یک موتور ۱۶۰۰ ویک موتور ۲۰۰۰ سی سی است مگر چقدر هزینه پژوهش وساخت این موتور میشود تا کلیه خودروها را تغذیه کند. تایک عمر از واردات خلاص شویم.ودر مرحله بعد صادر کنیم از جوانان تحصیل کرده استفاده کنید تا این مطلب محقق شود.

  • درگر درگر (18 اردیبهشت 1396 ساعت 20:01)

    چه فایده داره وقتی آپشنشو کم میکنن ودر نهایت به قیمت فول وارداتی میفروشن؟ وقتی ارزش داره که عینا همین وارداتیارو با حدود نصف قیمت عرضه کنن ( به دلیل حذف گمرکی) . برای I20 و I10 که به خاطر زیاده خواهی قیمت مونتاژی فرقی با وارداتی نداشت اینارو هم چشمم آب نمیخوره

  • مهدی مهدی (18 اردیبهشت 1396 ساعت 15:56)

    به به چه چه چی را دارند قیمت نجومی سود زیاد داخلی ولی نمیدانند دارن دستی دستی جوانان را با واردات از بین میبرند بابا باید از خودتان چیزی تولید کنید یا شرکت بعد به دنیا بفروشید به این میگن افتخار به کار شما میگن افتضاح وخیانت در بلند مدت معلوم میشه مثل مواد مخدر مجانی که به کسی میدن از درون میپوسه بعدش باید همه حیثیت و اموالش را هم بده

  • فریدون فریدون (18 اردیبهشت 1396 ساعت 14:31)

    بسیار عالیست . بیصبرانه منتظرم که سانتافه ایرانی که آرزویم است بخرم . فقط امیدوارم قیمت ثبت نامی آن مناسب باشد

  • شایان شایان (18 اردیبهشت 1396 ساعت 10:38)

    اگر بتونن تکنولوزی بکشونن در ایران...وتولید شروع کنن مایعه افتخار هر ایرانی است...ولی.....ولی...مشتری هم انتطار داره قیمت جهانی در ایران تثبیت بشه نه قیمت تحمیلی انحصاری...اگر بنا به قیمت فعلی باشه هیچ تاثیری به حال من افتخاگر نیست...انشالله که شاهد پیشرفت صنعت خودرو در ایران باشیم و از خودروهای باکیفیت تمام قشر جامعه استفاده کنن ..فقط مختص به نجومیها نباشد........................