درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بانظرتون موافقم ولی در کل قیمت خودرو در ایران دو تا سه برابرقیمت واقعی و جهانی است که اشاره ای بهش نکردیدو خودروهای ایرانی از فن اوری و تجهیزات روز دنیا بی بهره اند و مصرف سوخت و استهلاک بالا وکیفیت پایین و گارانتی و خدمات پس ازفروش پایین نصبت به خودروهای خارجی میباشند
عکس خودرو ساینا رو گذاشتید . شاید منظور این خودرو و سایر خودرو هایی باشه که با چراغ جدید چند میلیون تومن بالاتر فروخته میشن . متاسفانه خودرو های به ظاهر جدیدی که تو ایران فروخته میشن مثل ساینا تیبا دو و ام وی ام 110 جدید . بدون تغییرات قابل توجه به قیمت خیلی بالاتر از ارزش واقعی فروخته میشن. این خودروها مسلما توان رقابت با محصولات قدیمی مثل سمند و 405 و .. رو نخواهند داشت.
وقتی خودرویی فیس لیفت میشه ، مدل قدیمی دیگه تولید نمیشه و مدل فیس لیفت شده ، به همون قیمت قبلی فروخته میشه نه اینکه در کنار هم باشند و مدل فیس لیفت چند میلیون بالاتر باشه .
کلا تو ایران تولید خودرو جدید تعریف عجیبی داره .
این حرف کاملا درسته، ولی کو گوش شنوا!!! اونایی که باید بشنون متاسفانه خودشون رو زدن به خواب!!! از قدیم الایام هم همیشه گفتن: آدم خواب رو می شه بیدار کرد، ولی کسی رو که خودش رو به خواب زده هیچ وقت. حالا اینم حکایت خودروسازای ماست که خودشون رو به خواب زمستونی زدن و فکر می کنن تا عبد می شه با همین روال انحصارگرایی و رانت خوری ادامه داد. ماشالا همیشه هر وقت که عشقشون می کشه قیمتاشون رو چنان می برن بالا که اصولا با هیچ عقل و منطق و وجدانی جور درنمیاد. تازه هر از چند گاهی هم هی به دولت فشار میارن که یا وام بده یا تعرفه های واردات را ببره بالا، ولی حتی حاضر نیستن یه اپسیلون به خودشون فشار بیارن و از سودهای نجومیشون کم کنن که یک ذره پیشرفت کنن.