درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
راست میگه اگر ما همین امروز در صنعت خودرو رو ببندیم و هیچ کار دیگری هم راه نندازیم باز هم به نفع اقتصاد مملکت است. اما اگر هزینه صرف شده در صنعت خودرو رو در صنعت دیگری مثل تولید گیاهان دارویی هزینه کنیم بازدهی آن به مراتب بیشتر خواهخد بود.
سلام فعلا جلوی انتقال دانش فنی پژو بنزینی را بگیرید
اصلا نخوندم چون فونت مطلب کم بود . اگه زحمتتون نمیشه این مشکل رو رفع کنین
لطفاً فونت متن را بزرگتر کنید
کشور ما کشوری چهار فصل است میشود از صنعت کشاورزی دامپروری مدرن استفاده کرد خیلی از کشور مانند چک استرالیا رومانی دانماک ... همین کارا کردند ویکی از قدرتهای این صنعت شدند مانمیتوانیم با غولهای بزرگ خودرو سازی برابری کنیم مگر اینکه خودمان را گول بزنیم و سرمایه ملی را حدر بدهیم
من سالهاست وضعیت خودرو سازی ایران و جهان رو تا حدودی بررسی و مسائلش رو دنبال میکنم. از برایند هزاران برنامه تلویزیونی، صدها هزار بحث مطبوعاتی و میلیونها مقاله و کامنت و نظر اینترنتی که در خصوص وضعیت مضحک خودرو و خودرو سازی در کشورمون مطرح شده و خواهد، میشه فقط و فقط یک برداشت کرد ولاغیر، اونهم این که " پنجاه هزار مشتری ماشین خارجی و هر چند نفری که در کل سیستم واردات خودروی خارجی کار میکنن و کل کشته و زخمیهای ناشی از بی کیفیتی خودروهای داخلی که سالانه رو دست جامعه می مونن و کل مسائل مربوط به آلودگی هوا و کل ضایعات مصرف بنزین و ده ها مورد دیگه که در زمینه صنعت خودروی داخلی و خارجی وجود داره، اصلا و ابدا و به هیج وجه من الوجوه و به هیج طریقی برای دولتهای قبلی و فعلی و بعدی مهم نبوده و نیست و نخواهد بود وسلام علیکم و رحمت اله و بکاته.
وگر نه شما فکر می کنید دور از جون ، زبونم لال ، خاک به دهنم، وزیر ، وکیل و مدیران این مملکت کند ذهنن که این همه جلز و ولز مردم رو درک نکنن. به خدا بهتر از همه من و شما میفهمن. واقعیت این که بازاری که در خصوص تولید و فروش یک تا یک و نیم میلیون خودروی داخلی در کشور مون وجود داره و صدها عقبه و دنباله اون از قطعه ساز گرفته تا دلال شریف، بسیار مهمتر و استراتژیک تر از بازار کوچیک صنعت خودروی خارجی بوده و هست، بنا بر این تا قیام قیامت و تا زمانی که نوع نگاه مدیران به صنعت خودرو از جنسی باشه که گفتم ، همین آش و همین کاسه ادامه خواهد یافت و فرقی هم نداره وزیر کی باشه و نظر مشتری چی باشه. بیخود خودتون رو خسته نکنید.حالا هی مقاله بزن
به نظر من همه مسایل ایران در گیر مسایل ایدولوژی است و این هم مانند دیگر مسایل تبدیل به بحران شده اما با فکر متعصب حاکمان به جایی نخواهیم رسید.
زمانی که ما می خواهیم در جهان اسلام اولین و بزرگترین خودرو ساز اسلامی باشیم و زمانیکه حاضر نیستیم با کشورهای دیگر همکاری و بازرگانی سالم داشته باشیم باید انتظار چنین مکافاتی را داشته باشیم.
مردم تو این مملکت یه مشت رعیتن که حق اظهار نظر ندارن یا اگه نظری هم داشته باشن کسی به حرفهای آنها توجهی نمیکنه بابا بس نیست روزی صد معلول دائم ویتیم شدن صدها هزار بچه در تصادفات وبیوه شدن زنان جوان خدا لعنتتون کنه که ادعای نمایندگی خدا رو دارید ولی دورترین مردم از خدا شمایید.
سلام .گردش مالی که خودرو سازی دارد کمتر نفت نیست .. ولی متاسفانه بعلت مدیریت ضعیف و عدم انگیزه برای پرسنل و مغزهای متفکر خودرو ساز وجلوگیری از اجراء ایده های ناب ما شدیم مصرف کننده بدترین خودرو دنیا .. بهترین طراح خودرد در کارخانه بنزو بی ام و ایرانی هستند . مخترع رنگ هوشمند خودرو یک دانشجویی دانشگاه شریف بود . و طراح ون بنز یک ایرانی . پس وقتی که آقای وزیر خود شما اجازه کار به هموطن خودتان نمیدهید انتظار هم نداشته باشید .
این فونت مزخرف را دو شماره بزرگتر کنید بشه مطلب را خوند ! اگر بلد نیستید لااقل از کسی بپرسید نیازی به تخصص خاص نداره !!
به سی برابر قیمت نه سه برابر
اگه این کار رو بکنی اسمت در تاریخ بعنوان نجات دهنده ایرانیان از مرگ بدلیل تصادفات و جلوگیری از بیوه شدن زنها و بی پدر شدن خانواده ها ثبت و برایت مقبره و مجسمه درست میکنند اگر این خودروسازان فعلی داخلی را تعطیل کنی.....ولی این را هم قبلش بگویم که نمیتوانی چون مشکل فراتر از این حرفهاست
تنها راه نجات ازاین خودروسازی و از(فساد،بی کیفیتی،مرگ ومیروهزینه های بسیار،،گرانی،قاچاق،خودیهای امتیازی لی لیاقت....)واردات وازاد کردن کارخانه ها وخودرهای خارجی باکیفیت با پائینترین تعرفه است
من پیشنهاد می کنم در این خودرو سازان را باید تخته کرد و به جاش گاوداری زد با این مدیران بی لیاقت
کدامیک از مسئو لین جوابگوی این همه خسارتی که شرکتهای خودروسازی به مردم آورده اند هست چرا به بهانه اشتغال چند برابر این ، مردم رابه کام مرگ می فرسستید خدا لعنت کند کسانی که منا فع شخصی را فدای منافع ملی می کنند
خودروسازی؟!؟
کدوم شرکت رومیگین؟؟؟
جلو این ٤٠ سال هر چی کلمه منفی بزاری جوره ٤٠ سال ....محدودیت عقب موندگی درجا زدن
کاش به جای امثال جناب شریعتمداری امثال مصدق ها حسابی ها و شهید همت ها و شهید چمرا ها سر کار بودن ایران همون ایران خاک همون خاک مدیراش بی لیاقت شدن
یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل گرانی مسخره ارز در کشور حمایت از خودروسازان؟! داخلی بواسطه گران شدن بیش از حد خودروهای وارداتی است و دلیل دوم هم سود حرام چند برابری از فروش آنهاست که،.،.،!
اونا کافرند ولی نور مصنوعی اعمالشون داره کورمون میکنه ولی کشور ما مثلا اسلامیه و ما در این تاریکی با کور هیچ فرقی نداریم،
اشتباه نکنید..تعطیل کردن خط ساخت خودرو یه ترفند اقتصادیه برای وقتی که همه خودروهای موجود بازار و نمایندگی ها و نمایشگاهها گرون فروش بروند و بعددوباره آقایون خودروساز تولید این افیون آهنی بی کیفیت رو از نو با امید شروع کنند...رشد اقتصادی اینجوری ندیده بودیم
واقعا دم این نمایده زابل گرم که حداقل حرف حق رو گفته.مردم ایران از این صنعت ضعیف و تنبل خودروسازیشون بیزار شدن.
مشکل اینجاست که ۴۰سال خودخواهی و رویا بافی کردند ، میخوان در مملکت رو ببندن و همه چی خودشون داشته باشن که نمیشه کجای دنیا همه چی خودشون دارن ، ما تو این ۴۰سال منابع و معادن و نیروی انسانی و مالی که برای خودرونسازی گذاشتیم ، گوسفند تولید میکردیم موفق تر بودیم