1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تصویب کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو

تصویب کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو

11 مهر 1397
  • 3

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو به تصویب رسید و مقرر شد شنبه و یکشنبه هفته آینده جزئیات طرح با حضور کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی شود.

ولی ملکی در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه 10 مهرماه)کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز تنها یک دستور کار در خصوص بررسی کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو بود.

 تصویب کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو در نشست امروز تصویب شد، گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی جزئیات طرح ساماندهی بازار خودرو را به اتمام می‌رساند، این طرح به اصلاحاتی نیاز دارد که در نشست هفته آینده انجام می‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای از نمایندگان طرح ساماندهی بازار خودرو را ارائه کرده‌اند در این طرح آمده است که تعرفه واردات خودروها تغییر کند، ادامه داد: در خصوص دانش فنی، قیمت تمام شده و کیفیت محصولات پیشنهاداتی در 12 ماده در قالب طرح ساماندهی بازار خودرو ارایه شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه3 ماده از طرح ساماندهی بازار خودرو بررسی شده است، خاطرنشان کرد: مقرر شد با حضور کارشناسان وزارت صنایع هفته آینده طرح ساماندهی باطار خودرو بررسی شود.



نظرات

  • Mo Mo (12 مهر 1397 ساعت 03:52)

    خدایش بیایید یک بار هم که شده یه کار کوچکی واسه مردم کشورتون انجام بدید تعرفه هارو کم کنید. تا مردم بدبخت از زیر ظلم ایران خودرو وسایپا بیان بیرون.
    که آنقدر آشغالاشون رو ده برابر قیمت تو پارچه خلق الله نکنن
    فقط یه بار

  • علی علی (11 مهر 1397 ساعت 18:01)

    اگر هم وارد بشه مگه میشه خرید؟
    بوغ و کرنا کردن که قیمت خودرو سقوط کرد. کو؟ کجاست این ریزش؟ چند نفر تو دیوار نوشتن پراید 22 و پژو 55 اما هیچ گدوم جواب تلفن نمیدن. بخدا مثل اینکه با بچه دوماهه طرفن الان طفل یکساله رو نمیشه کلاه گذاشت شما میخواین ...

  • ma ma (11 مهر 1397 ساعت 10:33)

    یک جلسه گذاشتن که فقط یک دستور بدن تا هفته بعد یک جلسه باشه!!! با این جلسات به درد نخور وضعیت درست نمیشه.
    تنها چاره صفر کردنه تعرفه واردات است.