1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. فروش خودروهای وارداتی در بازار به صفر نزدیک شد + جدول قیمت

فروش خودروهای وارداتی در بازار به صفر نزدیک شد + جدول قیمت

28 بهمن 1396
  • 7

به دنبال رای جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت تعرفه‌های واردات خودرو به حالت قبل و مقاومت وزارت صنعت در نپذیرفتن این رای، بازار خودروهای وارداتی در تهران با رکود بسیار شدیدی مواجه شده و گلایه بسیاری از نمایشگاه‌داران را به همراه داشته است.

 فروش خودروهای وارداتی در بازار به صفر نزدیک شد + جدول قیمت

وزیر صنعت در مورد چرایی عمل نکردن دولت به رای دیوان عدالت اداری برای توقف افزایش تعرفه واردات خودرو گفت: منتظر رأی قطعی دیوان عدالت هستیم.

محمد شریعتمداری اظهار داشت: نرخ تعرفه براساس مصوبه هیات وزیران تنظیم شده است. تغییر نرخ تعرفه کالا موجب رانت عجیب و غریب و فساد گسترده‌ای می شود که کنترل آن سخت است.

در ماجرای افزایش تعرفه واردات خودرو، وزارت صنعت رضایت کامل داشته و از این موضوع نیز بسیار خوشحال است و گویا قصد بازگرداندن تعرفه‌ها را به حالت قبلی خود ندارد. حال باید دید در این مسابقه طناب کشی بین دیوان عدالت اداری و وزارت صنعت کدام یک پیروز خواهند شد؟

قیمت‌ خودروهای وارداتی که از بازار در هفته گذشته استعلام شده است:

 فروش خودروهای وارداتی در بازار به صفر نزدیک شد + جدول قیمت



نظرات

  • نادر نادر (29 بهمن 1396 ساعت 09:45)

    درآمد گمرک و وزارت صنعت یک طرف سکه است روی مهمتر آن مفتخوری یک عده وارد کننده گردن کلفت و نامرد هستش که سالهاست دولپی دارند از این آشفته بازار می خورند و متاسفانه تا حالا نترکیده اند ..... شاید یک روز مسئولین محترم دعوای سیاسی را ول کنند و این نامردها را بر سر دار بکشند و عالمی را از وجود نجسشان خلاص کنند .

  • رضا رضا (29 بهمن 1396 ساعت 09:25)

    هموطنان عزیز اگر ما خودمان کاری نکنیم مافیای خودرو دست از سر ما بر نمیداره همه با هم باید تبلیغ کنیم که خرید خودرو را تحریم کنیم واقعا نخریم چه اشکالی پیش میاد؟ بالاخره یه جایی باید جلو زورگویی ایستاد.

  • بهروز بهروز (28 بهمن 1396 ساعت 20:14)

    رأست میگه خوب مایه هایی که از دلالها ووارد کننده های خودرو گرفتن رو باید برگردونن دیگه نمیشه که همه رو ریختن تو حسابهای کاناداشون

  • رضا رضا (28 بهمن 1396 ساعت 19:59)

    با نخریدن موافقم .
    ازطرفی :
    نخریدن خودروهای داخل به دلیل افت کیفیت
    نخریدن خودروهای خارجی بخاطر گرانی بالا
    پس چیکار کنیم :)

  • سعید سعید (28 بهمن 1396 ساعت 12:45)

    سلام و وقت بخیر همه عزیزان
    واقعا خرید نکنید ... اگر همه در نخریدن یکپارچه بشن و متحد مطمئن باشد تعرفه را برمیگردانن چون درامد گمرکاتشون به صفر میرسه .

  • سالار سالار (28 بهمن 1396 ساعت 12:09)

    توهین به مردم دیگه بس است.

  • رضا رضا (28 بهمن 1396 ساعت 10:57)

    سلام.... خرید نکنید خرید نه............حرفهای وزیر صنعت خیلی جالبه ارزان کردن خودرو رانت ایجاد میکنه یعنی خیلی از اقایونی که باید خودرو وارداتی را به قیمت دو...سه برابر بفروشن حالا باید قیمت را ارزان تر بفروشن این یعنی رانت عجیب قریب.....اینا مردم را چی فرض کردن......اقا حیا کن وزارتو رها کن