1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران با وجود رکود سنگین + جدول

افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران با وجود رکود سنگین + جدول

5 خرداد 1397
  • 4

قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران فقط بر روی کاغذ ارزش داشته و طبق بررسی‌های شکل گرفته هیچ خرید و فروشی با نرخ‌های جدید صورت نمی‌گیرد.

 افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران با وجود رکود سنگین + جدول

قیمت خودروهای وارداتی با اعلام خبر خروج آمریکا از برجام در بازار بسیار افزایش یافت و عملا این بازار را در رکودی صد در صدی قرار داده است . در هفته اخیر به دنبال لغو برجام از سوی آمریکا، برخی برندهای خودروهای وارداتی در بازار بین 20 تا 100 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کردند.

به گفته برخی نمایشگاه‌داران خودرو تهران، قیمت‌هایی که این روزها از سوی فروشندگان اعلام شده بیشتر جنبه روانی دارد و هیچ‌کس با نرخ های جدید حاضر به خرید نمی‌باشد. نمایشگاه‌داران خودرو عنوان می‌کنند رکود در بازار به حدی زیاد شده است که آنها فقط به دلیل گذراندن وقت خود به بنگاه‌ آمده و این کار بیشتر جنبه سرگرمی پیدا کرده است.

اما از سویی برخی نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند که اگر همین نرخ‌های فعلی ثابت بماند احتمالا تا 5 یا 6 ماه آینده خرید و فروش‌ها از سر گرفته شود چون مردم نرخ های جدید را پذیرفته و چاره‌ای جز خرید ندارند.


قیمت خودروهای وارداتی که از بازار تهران و کرج استعلام شده است:


 افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران با وجود رکود سنگین + جدول



نظرات

  • عطا عطا (6 خرداد 1397 ساعت 11:06)

    به درک. بشه ۳ میلیارد. بشه صد میلیارد. ارزونی خودتون. بنده الان ۴ ساله بدون ماشینم و تا قیمت ها منطقی نشه نخواهم خرید. مردم ما اگه اتحاد داشته باشن و نخرن همه چیز درست میشه. هروقت تویوتا کرولا شد ۸۰ میلیون اونوقت میخرم.

  • yardangholi yardangholi (5 خرداد 1397 ساعت 22:32)

    یک کم به ایندگان هم رحم کنید .نخرید نخرید نخرید .....تا این دلال های زالو صفت کمی عقب نشینی کنند

  • بینام بینام (5 خرداد 1397 ساعت 15:42)

    به امید خرید این ماشینها با قیمت 20 برابر اکنون.از قدیم گفتن تا چیزی خراب نشه،درست نخواهد شد.بایست این محصولات به لطف این قافله دزد ،اونقدر گرون بشه که خود مردم خندون بگیر ،برا خرید این ماشینها چقدر پول بایست بدن.این ماشین هارو در کشور افغانستان با یکسو م الی یکچهارم این مبلغ پول میخرند.واقعا اون افغانی ها.جهت اطلاع مسولان دلسوز اعراب (فلسطین،سوربه،لبنان،عراق،بمن)،لذت ببرید که این مملکت ومردم رو به کجا روندی.

  • vahid vahid (5 خرداد 1397 ساعت 12:43)

    مردم ایران ثابت کردن که هر چی گرون تر میشه بهتر میخرن!!!!آفرین عزیزان بخرید......
    از ماست که برماست...