1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. می بایستی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شود

می بایستی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شود

16 بهمن 1396
  • 3

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: تعرفه واردات خودروهای هیبریدی باید صفر شود.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش تعرفه واردات خودرو‌های هیبریدی، گفت: موضوع افزایش تعرفه واردات خودرو‌های هیبریدی در جلسات گذشته کمیسیون با حضور مسئولان وزارت صنعت و معدن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

 می بایستی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شود

وی با بیان اینکه اعضای کمسیون صنایع مجلس در حال رایزنی با مسئولان وزارت صنعت برای حل این مشکل هستند، افزود: پس از بررسی بودجه، این موضوع را مجددا با حضور مسئولان وزارت صنعت در کمیسیون صنایع مجلس پیگیری می‌کنیم.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اعضای کمیسیون صنایع معتقدند که تعرفه خودرو‌های هیبریدی باید به صورت متناسب افزایش یابد، تصریح کرد: خودروهای هیبریدی شامل چندین دسته می‌شوند که قابل تعریف هستند، لذا افزایش یک‌باره تعرفه همه انواع خودرو‌های هیبریدی کج‌سلیقگی و اقدامی اشتباه است.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با تأکید بر اینکه استفاده از خودرو‌های هیبریدی نیاز به ایجاد زیرساخت در سطح شهر دارد، گفت: زیر ساخت‌ها در شهرهای بزرگ نیز تاکنون فراهم نشده و باید این زیرساخت‌ها تأمین شود.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در همه کشور‌ها برای خودرو‌های تمام‌برقی خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: تعرفه واردات خودرو‌های تمام‌برقی که در کاهش آلودگی هوا مؤثر هستند به کشور باید صفر شده و خدمات ویژه‌ای برای این‌گونه خودرو‌ها در نظر گرفته شود.



نظرات

  • مهدی مهدی (17 بهمن 1396 ساعت 09:17)

    با سلام

    هزینه بی سوادی و بی عرضگی برخی ها رو مردم پرداخت می کنند!
    واقعا تاسف برانگیزه که دید دلالی وجود داره در پر کردن خزانه (خخخخ)

  • فرزاد فرزاد (16 بهمن 1396 ساعت 18:23)

    مسئولانی که باید دغدغه‌اشان بهبود رفاه اجتماعی برای مردم باشند حرف یکدیگر را قبول ندارند، بعد واویلا لیلی!!!بعد مو مار هف خطم!!!

  • کریم کریم (16 بهمن 1396 ساعت 16:21)

    مافیای خودرو ایران نمی گذارد. همین خودروهای تولید سایپا و ایران خودرو می خواهی بخواه نمی خوای مجبوری