1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ثبت رکورد واردات خودرو در 80 روز در گمرک خرمشهر

ثبت رکورد واردات خودرو در 80 روز در گمرک خرمشهر

22 خرداد 1395
  • 1

مدیر کل امور بندر و دریانوردی بندر خرمشهر در خوزستان می گوید از ابتدای سال جاری کمتر از 2 هزار خودرو از طریق این بندر وارد کشور شده است که در نوع خود یک «رکورد» به حساب می آید.

واردات خودرو خرمشهر

عادل دریس با بیان این مطلب افزود: خودروهایی که از کشورهای مختلف جهان به این بندر وارد شده اند در مدت زمانی کمتر از 80روز صورت گرفته است که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: به طور دقیق از ابتدای سال جاری و تا همین لحظه یک هزار و 800 دستگاه خودرو از طریق این بندر جنوبی کشور وارد ایران شده است که البته «شامل خودروهای پلاک اروندی و ترانزیتی» می شود.

دریس همچینن به رشد بیش از حد تصور واردات خودروهای پلاک اروندی و ترانزیتی به بندرخرمشهر اشاره کرد و افزود: این تعداد خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 45 درصدی را نشان می دهد که در نوع خود بی سابقه است.

وی در پایان اظهار کرد: بیشتر این خودروها از کشور کره جنوبی وارد بندر خرمشهر شده اند اما از کشورهای آلمان، چین، آمریکا و ژاپن گرچه بیشتر از کره نبوده است اما میزن قایل توجهی از این تعداد خودرو را شامل شده اند.

منبع: پرشین خودرو



نظرات

  • علی علی (22 خرداد 1395 ساعت 17:34)

    معلوم نیست تو مملکت چه خبره . حالا ما که گوسفند ولی خوشا بحال اون دم کلفته که تو هشتاد روز هزارو هشتصدتا ماشین وارد کرده حالا برای چی اینقدر با عجله اله و اعلم . ما ها که گوسفندیم این چیزا حالیمون نمی شه .