1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مشکلات فروش فوری محصولات ایران خودرو + جدول فروش

مشکلات فروش فوری محصولات ایران خودرو + جدول فروش

20 خرداد 1393
  • 0

مشکلات فروش فوری محصولات ایران خودرو + جدول فروش

با آغاز دور جدید فروش محصولات ایران خودرو از دیروز در سایت‌ فروش مانند دفعات قبل مردم با مشکلاتی در ثبت‌نام مواجه‌ شدند و در همان ساعت ابتدایی، به‌ دلیل اخلال در سایت امکان ثبت‌نام فراهم نشد.

این روزها نیز همانند سال‌های گذشته روال پیش فروش‌های عادی و فوری از سوی شرکت‌های خودروسازی برای تأمین نیاز مشتریان اجراء می شود اما تماس های متعدد مردم با ما حکایت از نارضایتی مردم از روال ثبت نام در این سایت ها دارد چراکه امسال هم مانند دفعات قبل مردم در این پروسه مشکل داشته و کمتر کسی امکان خرید خودرو آن هم با شرایط درج شده در سایت خودروسازان را پیدا کرده است.

از سایت 10 صبح امروز سایت فروش ایران خودرو باز شده ولی مردم نمی توانند بخاطر اشکالات فنی ثبت نام خود را تکمیل کنند چراکه در مواردی ظرفیت پُر شده است و در مواردی هم که ظرفیت به اصطلاح خالی می باشد متقاضی امکان تکمیل فرم را بخاطر اشکالات فنی پیدا نمی کند.

بد نیست یادآور شویم پیش فروش و فروش فوری به روش مذکور انتقادات فراوانی را از سوی مجلس و برخی مسئولان به همراه داشته است؛ برخی معتقدند در اکثر مواقع قبل از آنکه مردم اقدام به ثبت نام در سایت فروش کنند "ظرفیت پیش فروش و یا فروش فوری برخی از خودروها تکمیل می شود" و این سرعت در تکمیل ظرفیت قابل تأمل است.

جدول فروش به شرح زیر می باشد :

تحویل 30 روزه

رنگ های انتخابی :

مشکلات فروش فوری محصولات ایران خودرو + جدول فروش

مشکلات فروش فوری محصولات ایران خودرو + جدول فروش



نظرات