1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. هیوندای ، به کرمان خودرو باز میگردد

هیوندای ، به کرمان خودرو باز میگردد

27 شهریور 1395
  • 5

مدیرعامل کرمان‌موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره‌جنوبی به منظور تولید خودروهای این شرکت کره‌ای در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد.

سامان فیروزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز کره ای در ایران باشیم.

به گفته وی، در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای I20 و I10 در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و تمام توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.

فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم ها به واسطه برجام، فصل تازه ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضاء می رسانند، از یک سو به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مدیرعامل کرمان موتور متذکر شد: شرکت های ایرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره مند شوند.

وی در پایان اولویت اصلی کرمان موتور را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، که در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به امضاء رسیده است.

 هیوندای دوباره در کرمان موتور

 هیوندای دوباره در کرمان موتور

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مجید مجید (29 شهریور 1395 ساعت 11:19)

    این دوتا ماشین خیلی خووووبن
    من خودم پارسال میخواستم i20 بخرم که یهو آسان موتور 10 تومن الکی الکی مدل 2015 ش رو تو سال 2016 گرون کرد.
    امیدوارم کرمان خودرو مثل سایپا که خیلی چیزارو از سراتو برداشت از i20 بر نداره.

  • REZA REZA (28 شهریور 1395 ساعت 13:03)

    قیمتش رقابتی باپراید میشه کاکو؟؟؟!

  • ALI ALI (28 شهریور 1395 ساعت 11:58)

    
    هیوندای ، به کرمان خودرو باز میگردد
    عجب خبر خوشحال کننده ای ، خدا را شکر پای هیوندا به ایران باز میشود و مردم از دست این ارابه های مرگ همانند پراید و خودرو های بی کیفیت راحت میشوند اگر کرمان خودرو مدلهای دیگری با ظرفیت های مختلف برای تولید اقدام کند باور کنید برای خرید استقبال خوبی خواهد شد. دست پنجه دست اندرکاران درد نکن خدا خیرتان دهد.

  • سارا سارا (28 شهریور 1395 ساعت 07:18)

    خبر خیلی خوبیه. با امید به موفقیت در اجرا

  • میلاد میلاد (28 شهریور 1395 ساعت 00:00)

    یه سری هم از سر حسادت شروع کردن به منفی دادن ولی انصافا کرمان خودرو ( و زیر مجموعه هاش)تنها مونتاژکار بخش خصوصیه که توان رقابت (هرچند نابرابر) در برابر ایران خودرو و سایپا رو داره...بقیه ول معطلن...اگه با فولکس هم قرارداد ببنده عملا اون دو غول رو بعد از برجام شکست داده