درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام بنظر من در اواخر بحث انحصار در مورد تعداد تولید کننده ها نیست انحصار یعنی اینکه دولت با کنترل ظوابط واردات جا برای محصولات کارخانجات خود باز میکنه برای مثال چند سال پیش شما کلی ماشین وارداتی با رنج ١٠٠ تا ١٥٠ میتونستی بخری اما امروزه این رنج به سطح ١٩٠-٢٥٠ رسیده چرا چون کارخانجات داخلی حالا هم همون ماشینهای از رده خارج پژوه و پراید رو با نرخ ٢٠-٤٠ تولید میکنند هم جدیدا بازاریو در دست گرفتند از ماشینهای چینی تا زیر صد تومن و عملا باز با حاشیه امن که قیمت وارداتیها ایجاد کردند فروش خودشون رو بیشتر کردند
یک تنه به قاضی رفتن و خوشحال برگشتن نظر مردم رو نسبت به وضعیت خودرو تو کشور تغییر نمیده بهتره به جای اینجور مصاحبه ها یک مناظره تشکیل بدید نظر مخالفین رو هم بگیرید و بعدش ببرید روی سایت البته آقایون مسئول تن به مناظره نمیدن چون حریف نمیطلبن عین خودرو سازیشون که حریف ندارن
پس خودشون هم اعتراف کردن که اگر در بازار خودروی کشور فقط تولیدات داخلی باشه، آبرو و حیثیتی براشون باقی نمیمونه، و این عمل جای تقدیر و تشکر دارد!
عزیزان با وارد کردن خودروهای خارجی،ای که در واقع باید به قیمت و بجای خودروهای داخلی بفروش می رسید که نخواهد رسید، بیشتر از سه برابر پول فروش خودروهای داخلی سود خالص میبرند و همهی آنها را برای رفاه عمومی هزینه میکنند!؟
میتشکریم از دلسوزان
" تصمیم دولت درخصوص واردات خودرو حیثیتی بود" .معلومه دیگه اگه اینجوری ***** را تشدید نکنه گاری فروشان داخلی دوام نمیارن. ملت چه گناهی کرده خدا میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟