1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت خودروهای کراس اوور در بازار

قیمت خودروهای کراس اوور در بازار

6 بهمن 1394
  • 1

کراس اوور (Crossover) اصطلاح جدیدی در صنعت خودروسازی است که چند سالی است در میان طرفداران اتومبیل‌های اسپورت رواج پیدا کرده است. ساختار این خودرو ترکیبی از پلت‌فرم و ظاهر خودروهای سواری و شاسی بلند (suv) است.

خودروهای کراس اوور موجود در ایران کدامند؟ در این گزارش به برخی کراس اوورهای موجود در بازار ایران و قیمت‌های تقریبی آنان پرداخته شده است.کراس اوور (Crossover) اصطلاح جدیدی در صنعت خودروسازی است که چند سالی است در میان طرفداران اتومبیل‌های اسپورت رواج پیدا کرده است. ساختار این خودرو ترکیبی از پلت‌فرم و ظاهر خودروهای سواری و شاسی بلند (suv) است. تاکنون خودروهای مختلفی در بازار ایران عرضه شده‌اند اما آنچه باعث محبوبیت این نوع خودرو در بازار ایران شده است وجود یکسری ویژگی‌هاست.

از جمله ویژگی‌های بارز این مدل خودروها که آن را از دیگر اتومبیل‌های شاسی‌بلند متمایز می‌کند می‌توان به ابعاد و مصرف سوخت مناسب در شهرها، ارتفاع بیشتر صندلی که در نهایت منجر به دید بهتر شما خواهد شد، فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر، رانندگی آرام در کنار فرمان‌پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندهای دیگر اشاره کرد.

همچنین به دلیل استفاده از پلت‌فرم خودروهای سواری، کراس اوورها بیشتر شبیه اتومبیل‌های معمولی هستند تا شبیه به اتومبیل‌های شاسی بلند. همچنین استفاده از پلت‌فرم‌های سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان‌پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت‌تر پاک کردن آنها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند.

روند رو به افزایش فروش کراس اوورها نشان‌دهنده تقاضای زیاد و عرضه هرچه بیشتر آن در نمایشگاه‌های فروش خودروست. در زیر قیمت برخی کراس اوورهای موجود در بازار ایران و قیمت‌های تقریبی آنان آمده است.

 قیمت خودروهای کراس اوور در بازار



نظرات

  • شیخی شیخی (16 اسفند 1398 ساعت 02:45)

    لطفا متن نظر خود را بنویسید.باسلام ..میخواستم بببنم هنوز لند مارک تولیدی95صفر دارید؟وقبمت چقدره