1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ایران به بزرگترین مرکز طراحی و تولید «چری» تبدیل می شود

ایران به بزرگترین مرکز طراحی و تولید «چری» تبدیل می شود

18 خرداد 1395
  • 0

مدیران خودرو، یکصد و سی و پنجمین و بزرگترین نمایندگی فروش خود را در کرج افتتاح کرد.

چری مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو که تولید و فروش محصولات چری را در ایران بر عهده دارد در راستای افزایش شبکه فروش و عرضه محصولات خود در کلان شهر کرج، اقدام به افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در این شهر کرد.

در مراسم افتتاح این نمایندگی بزرگ که مجموعه ای از مدیران ارشد مدیران خودرو حضور داشتند، ژانگ مدیر عامل شرکت صنایع خودروسازی مدیران، با تقدیر از آقای کرمی به عنوان عامل فروش محصولات این شرکت در دومین کلان شهر کشور و با تشکر از زحمات چندین ساله وی ابراز امیدواری کرد در دوران پساتحریم شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد.

وی در بخشی از صحبت های خود به رفع تحریم ها و بازشدن دروازه های اقتصادی کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد این اتفاق موجب گشایش هرچه بیشتر در بازار خودروی ایران شود.

ژانگ ادامه داد: شرکت چری و مدیران خودرو برای این دوران برنامه خاصی را طراحی کرده است و با توجه به ورود شرکت های خودروسازی جهان به بازار ایران، از توانایی این شرکت برای رقابت با این شرکت ها خبر داد.

مدیرعامل مدیران خودرو با بیان این که کشور چین بزرگترین بازار مصرف خودرو در جهان است، افزود: با این تفاسیر برندهای چینی توانسته اند در رقابت داخل این کشور سربلند شده و گوی سبقت را از دیگر رقبای خود بربایند لذا معتقدیم توانایی رقابت خوب و ارتقای این بخش را با دیگر برندهای مطرح جهانی دارا هستیم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پیش از ۱۰۰ نمایندگی مدیران خودرو در ایران دعوت کردیم تا در نمایشگاه خودرو پکن شرکت کرده و از نزدیک آخرین محصولات برندهای معتبر جهانی را مشاهده کرده و جایگاه شرکت چری را نیز ملاحظه کنند.

ژانگ با اشاره به اینکه دو شرکت چری و مدیران خودرو حدود 10 سال است که همکاری ارزنده ای را با هم آغاز کرده اند، تصریح کرد : نتیجه این همکاری ارزنده، کسب سهم قابل توجهی از بازار روسیه و برزیل است که البته این توانایی در حال گسترش است و با رونمایی از محصولات جدید در حال کسب قله های مرتفع تر هستیم.

مدیرعامل مدیران خودرو با تشریح وضعیت خوب فروش آخرین محصول این شرکت یعنی تیگو ۵ در ایران افزود: عرضه چهار محصول جدید را در سال جاری در دستور کار داریم و اولین خودرو معرفی شده ازسوی شرکت در سال جاری، خودروی آریزو۵ خواهد بود که همزمان با چین، در ایران نیز عرضه خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه آریزو ۵ در نمایشگاه شیراز وارد طرح های فروش شرکت خواهد شد ادامه داد: مدل های دیگری نیز بر اساس نوع بازار مصرف ایران طراحی کرده ایم که به تناسب زمانی آن ها را رونمایی خواهیم کرد.

ژانگ تصریح کرد: در حال حاضر 3000 نفر بصورت مستقیم در مدیران خودرو مشغول فعالیت هستند و در صدد آن هستیم که گام به گام ایران را به یکی از بزرگترین مراکز طراحی و تولید خودرو چری تبدیل کنیم.

مدیرعامل مدیران خودرو ادامه داد: بنا به نیاز مشتری در حال ایجاد شرایط ویژه در امر تحقیق و توسعه هستیم و برای مثال تغیبرات ویژه ای را بر روی خودروی پرفروش ام.وی.ام ٣١٥ بر اساس نیاز مشتریان ایران اعمال کردیم که می توان قاطعانه گفت در هیچ شرکت دیگر خودروسازی مسبوق به سابقه نیست.

در ادامه امیر حسن امیری مدیر فروش مدیران خودرو با ابراز خرسندی از بازگشایی ١٣٥امین و بزرگترین نمایندگی این شرکت در شهر کرج گفت: با توجه به ارز آوری بالا و ایجاد اشتغال توسط این خودروساز بخش خصوصی، امیدواریم وزارت صنعت و دولت نیز حمایت های خوبی را از این بخش در حال توسعه در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان این که در حال حاضر ۳۰ درصد ساخت محصولات چری را داخلی سازی کرده ایم افزود: در تلاش هستیم که این توانایی را ارتقا دهیم تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بازار و توسعه تکنولوژی را از آن خود کنیم.

امیری همچنین با تشریح وضعیت فروش محصولات مدیران خودرو ادامه داد: یکی از مزیت های ما تنوع محصول است به قسمی که هر شهروند با هر سطح درآمد می تواند محصول دلخواه خود را از سبد محصولات مدیران خودرو برگزیند و این مایه مباهات کارکنان و مدیران ارشد شرکت است.

مدیر فروش مدیران خودرو در پایان خاطرنشان کرد: ایران در صدر تولید و فروش محصولات چری در جهان قرار دارد.

چری مدیران خودرو

منبع: پرشین خودرو



نظرات