1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول اجاره خودروهای لوکس

جدول اجاره خودروهای لوکس

13 اردیبهشت 1394
  • 0

این روزها با وجود بسیاری از موسسات برای اجاره خودروهای لوکس و مدل روز در دنیا، برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای استفاده از خودروی مورد علاقه خود آنها را اجاره کنند. حتی برخی از ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی نیز، برای ورود مهمانان و سران خارجی به کشور یا برای استفاده مسوولان در داخل کشور، اقدام به اجاره خودروهای لوکس جهت تشریفات می‌کنند. با عرضه خودروهای تشریفاتی در مدل‌های مختلف، همه می‌توانند خودروی دلخواه و متفاوتی را بسته به مقداری که هزینه می‌کنند، در اختیار داشته باشد.

به گفته برخی کارشناسان در این موسسات، خودروهایی که در حال حاضر، برای تشریفات اجاره گرفته می‌شوند، اکثراً خودروهایی از قبیل بنز در کلاس‌های مختلف، تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو و تویوتا کمری هستند.

یکی از فعالان بازار خودرو می‌گوید:همه چیز بستگی به مراسمی دارد که برگزار می‌شود و میزان هزینه آن مراسم. اما اکثراً ارگان‌ها برای مراسمات اجلاس، ورود وزیران و سفیران خارجی، خودروهای بنز کلاس S و E را ترجیح می‌دهند.

همچنین طبق گزارش‌های در سایت‌های آنلاین، در گذشته نیز، برای تشریفات از خودروهایی نظیر بنز (بنزهای ضدگلوله)، ماکسیما، مورانو، مگان، تیانا، ماکسیما و زانتیا نیز استفاده شده که بعد از اتمام اجلاس سران برخی از آنها به مزایده گزاشته شده است یا به ارگان‌های دولتی که نیاز داشته‌اند، فروخته شده است.

با این حال، گاهی ارگان‌های دولتی برای استفاده از خودروی مورد نیاز، اقدام به خرید آن می‌کنند. گویا گاهی این خودروها را اجاره می‌کنند و در صورت نبود در کشور، از کشورهای همسایه اجاره می‌گیرند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده باشند.

 جدول اجاره خودروهای لوکس



نظرات