1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. 10 ستاره معروف ماشین باز

10 ستاره معروف ماشین باز

20 خرداد 1394
  • 0

ستاره‌ها همیشه به دنبال بهترین خودروها هستند. اما فقط بعضی از آنها مثل ما، به ماشین حس خاصی داشته و به‌اصطلاح ماشین باز هستند.

10- دیوید لدرمن

دوران حرفه ای دیوید لدرمن به‌عنوان مجری برنامه تلویزیونی رو به اتمام است، اما این به معنی از بین رفتن علاقه وی به خودرو نیست. با در نظر گرفتن کلکسیون گسترده ماشین‌های او و تیم مسابقه لدرمن می‌توان به‌راحتی به عشق و علاقه او به صنعت خودرو پی برد.

 10 ستاره معروف ماشین باز

9- تیم آلن

در کلکسیون تیم آلن یک فورد RS200، یک پورشه کاررا جی تی، و یک ایمپالا SS مدل 1996 با 446 اسب بخار به چشم می‌خورد. البته یک Karmann Ghia به همراه چندین خودروی جذاب دیگر نیز وجود دارند. چه کسی فکرش را می‌کرد که باز لایتیر (داستان اسباب بازی‌ها) یک چنین گاراژی دارد؟

 10 ستاره معروف ماشین باز

8- پاتریک دمپسی

بازیگری که حالا در مسابقات اتومبیل‌رانی ظاهر شده است! اگرچه او معمولاً به‌عنوان عضو اصلی در تیم به حساب نمی‌آید ولی نقش مهمی را در تیمی که عضوش است بازی می‌کند. تا جایی‌که اتومبیل‌رانی را به حرفه اول خود ترجیح داده است.

 10 ستاره معروف ماشین باز

7- مگنس واکر

به لطف موفقیت اش در عرصه مد و دیگر حرفه‌ها، اکنون مگنس واکر توانسته امپراطوری خودرویی‌اش را تا به اینجا توسعه دهد. علاقه او به ماشین حول محور خودروساز آلمانی پورشه می‌چرخد. چراکه او صاحب حدود 40 پورشه یا شاید هم بیشتر می‌باشد. از علاقه شدید او به اتومبیل همین بس که او یک 31ModelA فورد دارد.

 10 ستاره معروف ماشین باز

6- نیک میسن

یک ستاره موزیک راک که کلکسیون اتومبیل داشته باشد، حتماً خیلی خطرناک خواهد بود! نیک میسن دارنده Lola T297 و جگوار تایپ D است که هر دوی این خودروها در مسابقات Le Mans شرکت کرده‌اند. او همچنین فراری 250 GTO، فراری F40 و چندین اتومبیل دیگر نیز دارد که روی هم رفته قیمتی بالغ بر آنچه در تخیل ما هم نمی‌گنجد را دارد.

 10 ستاره معروف ماشین باز

5- جیم گلیکن هاوس

دوقلوهای افسانه ای P4/5 و همچنین SCG 003 متعلق به جیم گلیکن هاوس است که SCG 003 اخیراً در پیست نوربرگ‌رینگ مسابقه داد. او برای دخترش یک کوروت Z06 خریده است. او نه تنها یک ستاره خوب است بلکه یک پدر خوب نیز هست.

 10 ستاره معروف ماشین باز

4- پائول واکر

هر آنچه در تلویزیون از پائول واکر دیده‌اید، تنها گوشه ای از علاقه‌مندی این ستاره به خودرو است. او قبل از مرگش کلکسیونی شامل 30 خودرو داشت. او در سری فیلم های "سریع و خشن" به همراه دیگر ستاره هالیوودی توانست فرهنگ اتومبیل‌رانی را به سطح بالاتری ارتقا دهد و بذری بکارد تا در چند نسل آینده ثمره‌اش به بار نشیند.

 10 ستاره معروف ماشین باز

3- سی جی ویلسون

سی جی به‌صورت تمام‌وقت در خدمت تیم بیس‌بال لوس‌آنجلس انجلز می‌باشد. اگرچه او هیچ‌وقت نتوانسته رکوردی که مد نظرش است را به ثبت برساند. برای تحقق این هدف او دو خودرو با یک تیم چهار راننده در مسابقات کانتیننتال تایر در اختیار دارد. او همچنین یک خودروی مکلارن P1 دارد.

 10 ستاره معروف ماشین باز

2- رالف لورن

او هم توانسته بزرگ‌ترین شرکت تولید لباس را اداره کند، هم زندگی شاداب و روبه‌راهی داشته باشد و هم اینکه وقت خود را به جمع‌آوری کلکسیون اتومبیل‌هایی نظیر مرسدس SSK مدل 1930، جگوار XKD مدل 1955، مک لارن F1 LM و راف CTR3 خود اختصاص دهد. اگرچه او پشت فرمان این اتومبیل‌ها نمی‌نشیند و فقط آنها را در کلکسیون خود نگهداری می‌کند. او همچنین آن‌قدر سخاوتمند است که اتومبیل‌هایش را برای نمایش در نمایشگاه‌های دیگر کشورها، قرض می‌دهد.

 10 ستاره معروف ماشین باز

1- جی لنو

آه! گاراژ جی لنو باعث شده همه به او حسادت کنند. او لباس‌های کتان می‌پوشد ولی باز با این حال همه می‌دانند که او اصلاً شخصیت خشکی ندارد و بسیار به اتومبیل علاقه‌مند است. حتی نیازی به توصیف کلکسیون او نداریم چون همه او را می‌شناسند. امیدواریم با بازنشستگی او از مجری‌گری، او بتواند کلکسیون خود را گسترش دهد.

 10 ستاره معروف ماشین باز

منبع پدال


نظرات