1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تعرفه واردت خودرو تا ۱۵ اسفند نهایی می‌شود

تعرفه واردت خودرو تا ۱۵ اسفند نهایی می‌شود

25 بهمن 1393
  • 3

معاون امور گمرکی گمرک ایران از تصمیم گیری کمیسیون ماده یک برای بازنگری در تعرفه های وارداتی خبر داد و گفت: بنظر می‌آید تصمیم گیری درباره تعرفه های وارداتی تا 15 اسفند ماه نهایی شود.

محمدرضا نادری در گفت‌وگویی در ارتباط با تصمیم گیری برای تعرفه واردات خودرو در سال 94، اظهار داشت: هنوز تصمیم مشخصی برای تعرفه واردات خودرو گرفته نشده است.

وی ادامه داد: اما کمیسیون ماده یک در حال بررسی برای تمام تعرفه های وارداتی هستند و برهمین اساس البته پیشنهادهای مختلفی از سوی تمام دستگاه ها داده می شود.

معاون امور گمرکی گمرک ایران همچنین تأکید کرد: یکی از اعضای کمیسیون ماده یک، گمرک است، گمرک هم به سهم خود برای اصلاح امور در بخش تجارت خارجی، مقررات و ردیف های تعرفه و یکسان سازی در 13 بند پیشنهاد اصلاح مقرراتی و 257 مورد هم اصلاح یکسان سازی و ماخذها را به این کمیسیون ارائه کرده است.

نادری با بیان اینکه منتظر تصمیم گیری کمیسیون ماده یک درباره پیشنهادهای مذکور هستیم، افزود: بنظر می آید این تصمیم گیری ها تا 15 اسفند ماه امسال نهایی شود چراکه باید از سال آینده تعرفه های جدید ملاک واردات قرار گیرد.

مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک طی روزهای گذشته از بازنگری تعرفه های وارداتی در کمیسیون ماده یک خبر داده و گفته بود: بناست تعرفه های وارداتی از 14 به 10 کاهش یابد.



نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (25 بهمن 1393 ساعت 18:22)

    هرچی باشه یه چیزیه که برای خودشون سود داشته باشه

  • آفرین آفرین (25 بهمن 1393 ساعت 13:18)

    این ها همه بازی است تعرفه هم در جمع کل پرداختی مصرف کننده بالاتر خواهد رفت .

  • حامد صابر حامد صابر (25 بهمن 1393 ساعت 12:40)

    مگه تعرفه 14 درصد ؟؟؟؟