1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. چه کسانی برای تیگوان و پاسات حباب قیمت ایجاد کردند؟

چه کسانی برای تیگوان و پاسات حباب قیمت ایجاد کردند؟

21 بهمن 1396
  • 2

با وجود آنکه کمتر از یک ماه از آمدن دو خودروی جدید پاسات و تیگوان به ایران نمی‌گذرد، دلالان نقشه عجیبی برای به راه انداختن بازار سیاه این محصولات دارند.

دقیقا در روز 18 دی ماه فروش فوری دو خودروی جدید پاسات و تیگوان 2018 با قیمت‌های 275 و 289 میلیون تومان از سوی شرکت ماموت خودرو آغاز شد. طی بررسی‌های شکل گرفته از سوی خبرنگار ما این خودروها در روزهای اول با استقبال خوبی مواجه نشدند و حتی گمان میرفت این شرکت با قیمت‌های اعلامی، شکست بسیار سختی در بازار خواهد خورد.

 چه کسانی برای تیگوان و پاسات حباب قیمت ایجاد کردند؟

در هفته‌ اول همچنان فروش این خودرو از سوی ماموت خودرو ادامه داشت اما دلالانی که حواله این خودرو را در اختیار داشتند از توقف فروش این خودرو از سوی نمایندگی مربوطه خبر میدادند تا بازار سیاه بزرگی را برای این محصولات به راه بیاندازند. پیش بینی کارشناسان برای حباب ایجاد شده این خودروها در زمان ورود به بازار چیزی حدود 20 تا 30 میلیون تومان بود ولی با تحویل این خودرو به کسانی که آن را پیش خرید کرده بودند، ورق کاملا برگشته و قیمت‌های بسیار عجیبی برای این خودرو در همان روز اول تحویل اعلام شد.

 چه کسانی برای تیگوان و پاسات حباب قیمت ایجاد کردند؟

روز سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه اولین سری از خودروهای فولکس‌واگن به دست مشتریان رسید. 2 روز بعد تعداد بسیار زیادی از این دو محصول در نمایشگاه‌های خودرو تهران مشاهده شد و وقتی خبرنگار ما جویای قیمت این محصولات بود با قیمت‌های بسیار شوکه کننده‌ای روبه رو شد. قیمت اعلامی نمایشگاه‌داران برای خودرو پاسات چیزی حدود 345 تا 360 و برای خودرو پاسات حدود 385 تا 400 میلیون تومان بود!

در تماسی که بتازگی با نمایندگی مربوطه داشتیم، قیمت‌های بازار را بسیار کاذب و غیرواقعی دانستند و اعلام کردند به زودی این شرکت، پاسات و تیگوان را با شرایط بسیار متنوعی به متقاضیان ارائه نمایند و حباب ایجاد شده در بازار را از بین میبرد.

 چه کسانی برای تیگوان و پاسات حباب قیمت ایجاد کردند؟



نظرات

  • فرزاد فرزاد (21 بهمن 1396 ساعت 19:49)

    تا زمانیکه دلار در جیب یا برای صرف مردم ایران نباشد، اوضاع قیمت‌ها همین است و این هردمبیلی به نفع سودجویان وطنپرست است...موبایل ۳۰۰هزار تومنی میشه ۱میلیون و خودروی ۳۰میلیونی میشه ۳۰۰میلیون،

  • اصغر اولادی هاشمی اصغر اولادی هاشمی (21 بهمن 1396 ساعت 11:27)

    کاملا بر عکس گفته بالا بود

    وقتی اعلام فروش کردند که همگی فروش رفته بود

    مشخص است که همه را به خودی ها دادند و یا خود برداشتند