1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. نتایج نظرسنجی در مورد بودجه خانوارهای ایرانی برای خرید خودرو

نتایج نظرسنجی در مورد بودجه خانوارهای ایرانی برای خرید خودرو

4 دی 1396
  • 1

از شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی در رابطه با بودجه‌ای که برای خرید خودرو اختصاص داده‌اند سوال شده است.

 نگاهی به بودجه خانوارهای ایرانی برای خرید خودرو

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران که چندی پیش برگزار شد، اقدام به برگزاری نظرسنجی از ۱۵۴۳ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه در رابطه با بودجه‌ای که برای خرید خودرو اختصاص داده‌اند، کرده است.

طبق این نظرسنجی ۱۴ درصد از افراد مورد بررسی اعلام کرده‌اند که مبلغی کمتر از ۵۰ میلیون تومان را به خرید خودرو اختصاص می‌دهند. ۲۵ درصد افراد نیز اظهار کردند که بودجه مدنظر آنها برای خرید خودرو بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان است.

۲۵ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز بودجه مدنظر خود برای خرید خودرو را بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. ۱۷ درصد افراد نیز اظهار کرده‌اند بودجه مدنظر آنها برای خرید خودرو بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان است.

همچنین ۹ درصد افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی نیز بودجه مدنظر خود برای خرید خودرو را ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. ۱۱ درصد افراد نیز اعلام کرده‌اند بودجه‌ای بیشتر از ۱۵۰ میلیون تومان برای خرید خودرو در نظر گرفته‌اند.

منبع ایسنا


نظرات

  • R R (4 دی 1396 ساعت 18:20)

    واقعا براتون متاسفم با این نظرسنجی تون، چون کسانی به نمایشگاه میان که از نظر مالی وضعیت خوبی دارند. اگر راست می گویید این نظر سنجی را در سطح جامعه انجام دهید ببینید این قیمت اتومبیل ها با کیفیت شان و وضع مالی مردم متناسب است یا نه؟