1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. پرفروش ترین خودروی خودروسازان بخش خصوصی کدام هست؟

پرفروش ترین خودروی خودروسازان بخش خصوصی کدام هست؟

4 دی 1396
  • 0

ایکس 22 محصولی است که در مدت کوتاهی جای خود را در بازار خودرویی باز کرد و در کمتر از یکسال رقیبی جدی برای هم ردیفان خود شد.

در سال های اخیر بازار خودرویی ایران شاهد دگرگونی در نحوه تقاضای مشتریان بوده است. در بین بیشتر خانواده های ایرانی همچنان خودرو بعنوان یک کالای سرمایه ایی مطرح است و خریداران سعی می‌کنند با انتخاب مناسب تمام نیازهای مرتبط با خودرو خود اعم از ترددهای روزانه شهری و سفرهای برون شهری و دیگر نیازهای پنهان مرتبط با خودرو شخصی خود را پوشش دهند.

از سوی دیگر بیشتر خودروسازان حاضر در عرصه های بین الملل هوشیار عمل می‌کنند و با در نظر گرفتن این رفتار طبیعی مشتریان، محصولات تولیدی خود را بروز کرده و سعی در ارتقاء کیفی محصولات خود دارند.

 پرفروش ترین خودروی خودروسازان بخش خصوصی کدام هست؟

شرکت چری نیز در واحد های تحقیق و توسعه خود از این جهت گیری بازار نهایت استفاده را کرده و تولیداتش در راستای نیاز مشتریان متمرکز شده است. یکی از محصولاتی که طی سال های اخیر توسط شرکت چری در مجموعه‌های تجاری مشترک خود همانند شرکت مدیران خودرو معرفی و عرضه شده، MVM X22 است که سعی شده است با در نظر گرفتن طیف وسیعی از شاخصه‌ها و نیازمندی های مشتریان این سگمنت را پوشش دهد.

ایکس 22 محصولی است که در مدت کوتاهی جای خود را در بازار خودرویی باز کرد و در کمتر از یکسال رقیبی جدی برای هم ردیفان خود شد تا آنجا که بعنوان پرفروش ترین محصول تولید شده در شرکت های خصوصی تا به اینجا در سال 96 معرفی شد و توانست در نخستین ماه فروش خود به رقم بی‌سابقه فروش بیش از 1000 دستگاه دست پیدا کند.

این میزان موفقیت برای یک محصول چندان دور از انتظار نیست، اگر بتوان شاخصه‌های نیاز در مشتریان را تحلیل کرد. طراحی جذاب و جوان پسند، وجود انبوهی از آپشن های کاربردی و مورد درخواست مشتری، مشخصات فنی و متناسب با سگمنت این خودرو و در نهایت قیمت و شرایط فروش این خودرو از جمله عوامل زنجیره ای موفقیت این محصول محسوب می‌شود.

طراحی این خودرو در مقایسه با رقبا خود یک سر و گردن بالاتر است، نکته ایی که اولین تقابل جدی و نکته تصمیم ساز برای مشتریان است. طراحی بیرونی جذاب شامل شکل جلو پنجره در کنار خطوط بدنه و طراحی غیر معمول قسمت عقب این خودرو برای اغلب متقاضیان این تیپ خودروها جذاب و دوست‌داشتنی است. طعم جوان پسند این طراحی به داخل خودرو هم کشیده شده و فضای اسپرت این خودرو با الهام گیری از المان های مختلف تداعی کننده هیجان برای سرنشینان خواهد بود. وجود آپشن های پرکاربرد در کنار استفاده از تامین کنندگان معروف جهانی و کیفیت بالای قطعات مختلف ایکس 22 این خودرو را متمایز از سایر رقبای خود می‌کند.
ایکس 22 بعنوان یک شاسی‌بلند شهری تا حدودی قابلیت های حرکت در فضاهای آفرودی را با خود یدک می‌کشد، ارتفاع این خودرو از سطح زمین، و زوایای حمله و فرار مناسب امکان حرکت در جاده های متفاوت برون شهری را برای این خودرو ایجاد کرده و است. در نهایت شرایط فروش و قیمت نهایی این خودرو بعنوان نقطه مثبت دیگر و تمام کننده تصمیم خرید این محصول، مشتری را راضی از انتخاب خود خواهد کرد. ایکس 22 اخیرا با شرایط تحویل فوری توسط مدیران خودرو در حال عرضه است.



نظرات