1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اولین نمایشگاه گروه بهمن با چهره ای جدید (Boutique Store) افتتاح شد

اولین نمایشگاه گروه بهمن با چهره ای جدید (Boutique Store) افتتاح شد

12 اردیبهشت 1397
  • 0

اولین نمایشگاه گروه بهمن با چهره و استاندارد جدید ( Boutique Store) در راستای مشتری مداری و استقبال گسترده از محصولات این شرکت در محل دفتر مرکزی با حضور مدیر عامل و اصحاب رسانه افتتاح گردید.

حمیدرضا داوودزاده مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم افتتاحیه در جمع خبرنگاران ضمن اظهار خرسندی از اعتماد مشتریان و استقبال فراوان از محصول جدید این شرکت، هاوال h2 گفت: وظیفه خود می دانیم تمام تلاش خود را انجام دهیم تا با ارائه به موقع محصول با کیفیت، پاسخگوی این اعتماد باشیم.

 اولین نمایشگاه گروه بهمن با چهره ای جدید (Boutique Store) افتتاح شد

وی در خصوص تکمیل ظرفیت هاوال H2 اظهار داشت: به دلیل حفظ کیفیت در ماههای اولیه تولید، ظرفیت محدودی را برای فروش در نظرگرفته بودیم، اما در راستای تقدیر از مشارکت مشتریان و پاسخ به اعتماد هموطنان در اولین فرصت ممکن نسبت به فروش مجدد این محصول اقدام خواهد شد و محصول مورد نظر با شرایط فروش متفاوت و مدت زمان تحویل مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد .

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا افتتاح جدید طرح نمایندگیهای بهمن ( Boutique Store) را اعلام کنیم که بهمن با چهره و استانداردهای جدید تری در بازار حضور یافته است. استانداردهایی که بهمن جدیدی را با سیاستی جدید نشان می دهد، تا با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ، مشتریان محترم شرکت را راضی تر نگه داریم.

وی ادامه داد: مهم ترین هدف ما بهبود و توسعه شبکه نمایندگی ها و در کنار آن توسعه و ارتقاء خدمات نیز است به طوری که توسعه محصول و ارتقای سطح فروش خود را منوط به توجه بیشتر به این بخش و متعاقبا افزایش رضایت مشتریان می دانیم .

گفتنی است فروشگاه بهمن ( Boutique Store) در راستای استاندارد سازی و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، بهترین فرصت برای ارتقاء حس وفاداری مشتریان شرکت بهمن موتور در کیلومتر 13 جاده مخصوص کرج واقع شده است.



نظرات