1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. با احیای گواهی فعالیت «افرا موتور» دوباره بازگشت

با احیای گواهی فعالیت «افرا موتور» دوباره بازگشت

25 دی 1395
  • 2

وزارت صنعت، معدن و تجارت گواهی فعالیت شرکت «افرا موتور» را به‌عنوان عرضه‌کننده رسمی خودروهای سواری ولوو در بازار ایران دوباره احیا کرد.

دبیرخانه هیات عالی نظارت مرکز اصناف و بازرگانان ایران در تاریخ هجدهم دی‌‌ماه در نامه‌‌ای به مدیرعامل شرکت «افرا موتور» اعلام کرد: «گواهی فعالیت آن شرکت که پیش از این ابطال شده بود، به‌دلیل تجدیدنظر برمبنای انجام تعهدات شرکت «افرا موتور» با شرایط قبلی از نظر این مرکز همچنان معتبر خواهد بود.»

این نامه که به امضای یدالله صادقی، رئیس مرکز و دبیرخانه هیات‌عالی نظارت رسیده است، نشان می‌دهد مسائل مربوط به شرکت «افرا موتور» و مشتریان برطرف شده است و این شرکت می‌تواند از این پس به‌عنوان تنها عرضه‌کننده رسمی خودروهای سواری ولوو در بازار ایران به فعالیت خود ادامه دهد.

پیش‌بینی می‌شود با احیای گواهی فعالیت شرکت «افرا موتور»، مشتریان دوباره شاهد عرضه محصولات سواری ولوو با آپشن‌های اصل و خدمات پس از فروش رسمی توسط این شرکت در بازار باشند.

مدتی بود به‌دلیل غیبت شرکت «افرا موتور» به‌عنوان متولی سواری‌های ولوو در بازار ایران برخی افراد حقیقی و حقوقی به‌طور مستقل دست به واردات و عرضه مدل پرفروش XC90 در بازار زده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با بازگشت دوباره «افرا موتور»، به‌عنوان یکی از اعضای معتبر انجمن واردکنندگان خودرو، مشتریان بتوانند نیاز خود به خودروهایی با آپشن‌های اصل و شرایط اقساطی بدون بهره را به‌طور رسمی از «افرا موتور» خریداری کنند.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • محمد محمد (26 دی 1395 ساعت 07:28)

    افرا موتور اصلا پاسخگو نیست نمیدونم چرا میگین مشکلش حل شده فقط وارد کردن و میفروشن گارانتی تعطیله الان ۶ ماه با این شرکت درگیرم فقط وقتمو تلف کردم و اعصابم خورد

  • سعید سعید (25 دی 1395 ساعت 12:51)

    پس چرا سایت رسمی ولوو تایید‌ نمیکنه نمایندگی‌رسمیشو در تیران. این‌چجوره دیگه. http://www.volvocars.com/ir