درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
البته ما دلمان خنج میرود و خنک میشود از این مطالب.اقا و خانمی که زمین و زمان را میدوختی که خودرو بگیری بعد گرون بفروشی بعد سود کنی بعد و بعد....حالا یکی مانند خودت پیدا شده و طبق اصول اخلاقی خودت داره باهات رفتار میکنه .چرا ناراحتی .
ترو خدا هم وطن این بارو حداقل زیر بار زور نرو بسته دیگه تا کی اخه باید زور بشنویم...
صبر کن اخر مجبور میشن طبق وعدشون عمل کنن..
این اشکال دستگاه های نظارتی است که خودروسازان هرکاری بخواهند می کنند.
قیمت جدید خودروسازان باید بروی محصولات فروش فوری اعمال گردد که مردم حداقل بین شرکتهای مختلف داخلی قدرت انتخاب داشته باشند نه بروی محصولات پیش فروش شده. قیمت گذاری محصولات پیش فروش شده بایستی براساس عدالت و با نظارت دستگاههای نظارتی مانند سازمان های زیرمجموعه صنعت معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار بصورت عادلانه قیمت گذاری گردد یا سود مشارکت مردم با افزایش نرخ کارخانه ای خودروساز یکسان گردد تا در حق مردم اجحاف نشود. شرکتهای خودروساز باید مشتری مدار باشند نه مشتری پران. درهرصورت این اجحاف خودروسازان هیچ وقت از یاد مردم نخواهد رفت.
خیلی ببخشید عذر می خوام قدیما یه رگی بود کنار گردن . اگر ناسزایی به طرف می گفتی اصطلاحا می گفتن غیرتی می شد . بهش بر می خورد . یه کاری می کرد . اما این دوره زمونه ....... چی بگم . صد رحمت به سیب زمینی
با کمال تاسف همین بی تفاوتی نهادها و دستگاههای نظارتی باعث شده خودرو سازها تا این اندازه گستاخ شوند و نه تنها به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نکنند بلکه با فرسایشی کردن قضیه تحویل خودرو ها بدنبال تحت فشار قرار دادن خریداران خودرو هستن تا یا خودرو جایگزین بردارند و یا پول بی ارزش شده خود را پس بگیرند . نمونه آن ایران خودرو حدفاصل تیرماه تا آذرماه سال 96 با پول دریافتی از پیش خرید پژو 2008 طی 3 مرحله اقدام به واردات تعداد محدودی پورشه ؛ سپس تعداد قابل توجهی رنو کپچر و هایما s5 و سود بسیار هنگفتی از این بابت به جیب زده ؛ نتیجه اینکه پول اولیه که باید تیر ماه به حساب طرف فرانسوی می رفت در آذرماه به حساب آنها واریز شده و مشکلات بعدی را در پی داشته است . حال چه کسی باید پاسخگو خیانت به مردم باشد . نقش دستگاههای نظارتی و بازرسی و مجلس چیست ؟
هیچکس جلودار این شرکتهای ناکارآمدنیست.خودشان میبرند وخودشان میدوزند.آقایان مسئول،جرم این شرکتها،کمتر ازقاچاقچیان کالا وارز نیست.بنده که درتیرماه باید ساندرو را از پارس خودرو تحویل میگرفتم (باسابقه28 سال حقوق بگیر هستم،)قیمت قبلی را با مشکلات فراوان تهیه کرده ام.ما مردم متناسب با تورم حقوق نمیگیریم،واین درحالی است که خودروهای تولیدی درانبار شرکت به امید سود بیشتر خاک میخورد!آیا این کار اگراحتکار نیست پس چیست؟مدیران حق احتکار دارند؟یا تام الاختیار هستند ومردم خبرندارند؟متاسفیم.
آخه نیست بوگاتی و رولزرویس می سازن، ناز هم می کنن!