1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. با حدود 10 میلیون تومان چه خودروهایی می توان خرید ؟

با حدود 10 میلیون تومان چه خودروهایی می توان خرید ؟

9 اردیبهشت 1396
  • 6

در مقاله گذشته نگاهی به گرانترین خودروهای موجود در بازار داخلی داشتیم که همگی قیمتی بالاتر از یک میلیارد تومان داشتند . حال قصد داریم به بررسی ارزانترین خودروهای موجود در بازار داخلی بپردازیم که در محدوده قیمتی کمتر از ده میلیون تومان قرار دارند . شایان ذکر می باشد که نمی توان انتظار وجود انبوهی از برندهای خودرو را در این بررسی داشته باشیم ولی خالی از لطف نیست ببینیم با حداکثر ده میلیون تومان چه اتومبیل هایی در حال حاضر می توانیم بخریم .البته گزینه های مختلفی در هر آیتم وجود دارد که اشاره به همه آنها امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل انها را به صورت دستچین شده ذکر کرده ایم .

 با حدود 10 میلیون تومان چی می توان خرید ؟

خرید خودرویی با قیمت کمتر از ده میلیون تومان ریسک هایی نیز به همراه دارد به عنوان مثال واقعی بودن کارکرد اعلامی ، هزینه های بالای تعمیرات و بعضا قطعات یدکی ،استهلاک بالا و نبودن مکانیک کار بلد و در دسترس ، نیاز به تعویض قطعات اصلی مانند گیربکس ، صفحه کلاچ ، سرسیلندر ، میل سوپاپ و غیره اشاره کرد . خیلی بهتر می باشد در هنگام خرید اینچنین خودروهایی بررسی هایی در خصوص هزینه نگهداری و قیمت قطعات یدکی در ابتدا انجام گیرد و سپس اقدام به خرید نمایید .

 با حدود 10 میلیون تومان چی می توان خرید ؟

منبع : CAR.IR



نظرات

  • میلاد میلاد (10 اردیبهشت 1396 ساعت 23:15)

    کاش مث هم نژادامون تو آلمان باهامون برخورد میشد که هر کی خودرو ملی بخره نصف پولشو دولت میده.... اینجااام کمکمون نمیکنن که هیچ همون آهن پاره ها رو هم 4برابر بهمون میدن... خداییی به کی بگیم پیکانتو به پول ایران 38 عرضه میشه اینجا بالا ۸۰میلیونه....کاش یه ذره حمایت میشدیم این همه نا امید نبودیم.

  • AYDIN AYDIN (10 اردیبهشت 1396 ساعت 00:16)

    من دوچرخه رو ترجیح میدم

  • مسعود مسعود (10 اردیبهشت 1396 ساعت 00:09)

    تو عراق میشه دو سه تا پراید خرید!!!!!!

  • امیر امیر (9 اردیبهشت 1396 ساعت 22:50)

    امروز با ده میلیون تومان تنها میشود یک دستگاه خرکروز مدل ۱۳۸۶ ، چهار نعل نو ، پالون بنزی ، قاب اوسار چرمی ، تازه تمامی اندام توسط دامپزشک معاینه شده ، دریچه میترال کاملا نو و بوق عرعری خرید و تو جاده حسابی تاخت ، به همین راحتی ، حتی سوخت سر خود ( خوردن علف سر راه )

  • فرزاد فرزاد (9 اردیبهشت 1396 ساعت 10:34)

    نمی دونم چی بگم ولی طرفای غرب کشور که ما زندگی میکنیم با ده میلیون به جز یکی دو مورد از موارد بالا بقیه رو اصلا نمیشه با 12 میلیونم خرید مثلا دوو سی لو اون مدلی که شما زدی با 12 تومن هم گیر نمیاد چه برسه به 8500ت نمی دونم چی بگم فقط قشر متوسط و ضعیف ایرانی هرگز از ماشین و رانندگی لذت نمی برن

  • سعید حیرانی سعید حیرانی (9 اردیبهشت 1396 ساعت 10:34)

    خیلی خوبه