1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سایپا : افزایش قیمت خودرو ناشی از گرانی مواد اولیه است

سایپا : افزایش قیمت خودرو ناشی از گرانی مواد اولیه است

20 مهر 1397
  • 6

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تأکید بر اینکه صنعت خودروسازی ابتدای فرایند تولید نیست، بلکه انتهای آن است، گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تولید خصوصاً فولاد، پتروشیمی و آلومینیوم در ماه‌های اخیر، این موضوع بر قیمت‌ها و گرانی خودروها تأثیر داشت.

 سایپا : افزایش قیمت خودرو ناشی از گرانی مواد اولیه است

محسن قاسم جهرودی سه‌شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودرو در یزد افزود: ما تابع سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) هستیم و هر وقت شورای انجمن حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده صلاح بدانند و قیمت‌ها را اصلاح کند، نسبت به قیمت‌های جدید اقدام می‌کنیم.

وی در خصوص تأخیر در واگذاری خودرو به متقاضیان هم گفت: مردم به‌خوبی می‌دانند و درک هم می‌کنند، به دلیل تحریم ظالمانه غرب علیه ایران بعضاً در تحویل خودرو شاهد تأخیرهایی هستیم.

جهرودی تأکید کرد: قطعاً هدف ما خدمت به مردم و جلب نظر آن‌هاست که با جدیت این موضوع پیگیری و اقدام می‌شود.

این فعال صنعت خودروسازی کشور ادامه داد: قطب‌های جدید خودروسازی در عرصه جهانی در حال شکل‌گیری است، با آن‌ها وارد مذاکره شدیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به امید خدا در آینده نه‌چندان دور این ایده در ایران تحقق خواهد یافت و خودروها پس از تولید برای فروش به مردم عرضه خواهد شد.

جهرودی در خصوص محصول جدید این شرکت افزود: خودرو «رهام» جدید است که به‌رغم تحریم‌های ظالمانه در آینده نزدیک تحویل مردم می‌شود و امیدواریم رضایت آن‌ها را فراهم کنیم.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه خودرو را فرصت و حرکت 2 سویه در استان‌ها ذکر کرد، برای معرفی محصولات جدید و همچنین افکار سنجی و ایجاد زمینه مناسب شنیدن نظرات مستقیم مردم ذکر کرد.

پانزدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی یزد با حضور پنج شرکت خودروسازی و 20 شرکت داخلی تولیدکننده قطعه سه‌شنبه‌شب در محل شرکت نمایشگاه‌های تجاری و بین‌المللی منطقه یزد در این شهر آغاز به کارکرد.

این نمایشگاه به مدت چهار روز تا 20 مهر آماده بازدید علاقه‌مندان به صنعت خودروست. استان یزد یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع ایرنا


نظرات

  • پ-س پ-س (21 مهر 1397 ساعت 00:20)

    آقای محترم ما پولمان را یکسال پیش داده ایم ومشکلات تحریم ازچه زمانی شروع شده؟ قرار بود خودرو مارا درتیرماه تحویل دهید والان همه کم کاریهاتون رو به گردن تحریمها می اندازید؟میدانید مردم باچه بدبختی این پول راجورکرده و به شما داده اند؟کمی انصاف داشته باشید.

  • احمد احمد (20 مهر 1397 ساعت 15:00)

    ابلح

  • امیر امیر (20 مهر 1397 ساعت 13:54)

    بهتره دوباره توی روزنامه دنبال کار بگردی و یک افتخار دیگه به افتخار قبلیت که همین بوده رقم بزنی...
    بعد از 40 سال دست آورد انقلاب شده آشغال گرون فروختن

  • ع ع (20 مهر 1397 ساعت 13:53)

    شما خودتون بیشتر از غرب به مردم ظلم میکنید با این لگنهایی که میسازی

  • ع ع (20 مهر 1397 ساعت 13:52)

    شما خودتون بیشتر از غرب به مردم ظلم میکنید با این لگنهایی که میسازی

  • امیر امیر (20 مهر 1397 ساعت 09:59)

    قیمت آشغالهایی که میسازید همینجوری بیشتر از دو برابر قیمت واقعی هست...
    دیگه از این زرت و پرتا نکن...
    خداوکیلی خودش همین پول مفتی هم که میگیره حاضر نیست به این آشغالها بده، چه به اینکه پول زحمتکشی دربیاره...
    هنوز با پررویی تمام حرف مفت میزنه مثل بقیه همطیفهاش