1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تاکید مدیرعامل سایپا : تولید محصولات جدید در کنار افزایش کیفیت خودروها

تاکید مدیرعامل سایپا : تولید محصولات جدید در کنار افزایش کیفیت خودروها

8 فروردین 1397
  • 9

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا معتقد است نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" مسئولیت تولید کنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین تر کرده است.

 تاکید مدیرعامل سایپا : تولید محصولات جدید در کنار افزایش کیفیت خودروها

مهندس جهرودی می گوید نام‌گذاری این سال به‌ عنوان حمایت از کالای ایرانی، راهبرد مشخصی برای مردم و مسئولان است تا در راستای تحقق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشند.

بدون شک حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی یکی از مهمترین راهبردهای برون رفت از مشکلات فعلی است و اگر در سنوات گذشته به این موضوع با جدیت بیشتری توجه می شد امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم.

شرط لازم تحقق شعار سال ، افزایش تولید ، ارتقاء کیفیت محصولات و توجه جدی به خواست و نیاز جامعه است ، زیرا در غیر این صورت این راهبرد به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

مدیرعامل گروه سایپا معتقد است خودروسازی به عنوان مهم ترین تجسم تولید داخل باید در سال ٩٧ تلاش بیشتری کند تا ضمن تولید محصولات بهتر و باکیفیت تر، اشتیاق مردم به استفاده از کالای ایرانی را افزایش دهد.

جهرودی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید از فرصت شعار سال برای کیفی سازی تولیداتشان استفاده کنند میگوید سازندگان داخلی باید با ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت پذیری، بستر لازم برای خرید کالاهای ایرانی را مهیا کرده و زمینه صدور کالاهای ایرانی را به خارج از مرزها فراهم کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از شعار زدگی می گوید تلاش خواهیم کرد با ادامه اقدام عملی و کارمحوری در سایپا، هم کیفیت محصولات فعلی را ارتقا دهیم و هم خودروهای جدیدتر و متنوع تری را برای جلب حمایت مشتریان عرضه کنیم.

به نظر می رسد حمایت تبلیغاتی و فرهنگی رسانه ها و دستگاههای متولی از شعار " حمایت از کالای ایرانی " ، تدوین قوانین و مقررات لازم از جمله ارائه بسته های حمایتی و تشویقی برای تولیدات بهتر و باکیفیت تر و ایجاد بستر مناسب برای حمایت از تولید کنندگان داخلی در کنار تولیدات با کیفیت لازمه تحقق شعار سال باشد.



نظرات

  • باکسر باکسر (10 فروردین 1397 ساعت 14:32)

    ماشین خودتون چیه
    بچه هاتون سوار پراید هم می شن ?

  • فرهاد فرهاد (10 فروردین 1397 ساعت 10:48)

    اگه تعرفه واردات خودرو به حداقل 10 درصد میرسید ، اونوقت معلوم میشد که چند درصد از مردم ایران ، لگنهای شما رو میخریدن .

  • mohtasham mohtasham (9 فروردین 1397 ساعت 23:27)

    تا وقتی که گمرک اینقد زیاد قیمت ماشین های خارجی رو بالا میبره معلومه ک تولید کننده های داخلی فکری به حال ماشینا و مردم نمیکنن چون اصا به فکر رقابت بین المللی نیستن و فقط ب فکر سود خودشونن مردمم ک قدرت خرید ماشینای خارجی رو زیاد ندارن مجبورن جنسای ایرانی رو بخرن و فقط دارن هم ضرر مالی هم جانی میکنن ... به خدا حق این مردم مسلمون نیس همچین کاری باهاشون بشه اونم از طرف خودمون

  • lsdjkfg lsdjkfg (9 فروردین 1397 ساعت 09:58)

    یعنی واقعا تو خجالت نمیکشی؟؟!!!!رو که نیست لامصب سنگ پای قزوینه!

  • امیررضا شجاعی امیررضا شجاعی (9 فروردین 1397 ساعت 03:51)

    مردم مایلند خودروهای با کیفیت داخلی را خریداری کنند ولی قیمت ها بالا است . مخصوصا برای کارمندان دولت.خودروسازان برای فروش بالا و آسایش مردم خودروها را بصورت نقد و اقساط تحویل مشتری دهند تا هم فروش بالا رود و هم طبقات حقوق بگیر صاحب خودرو با کیفیت شوند.

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (8 فروردین 1397 ساعت 12:35)

    رهبر درست فرمودند اگه جنس ایرانی جنس باشه

    تعهدات عقب افتاده تعهدات عقب افتاده (8 فروردین 1397 ساعت 20:33)

    قابل توجه مدیر عامل سایپا . اینجانب یک دستگاه استپ وی دنده ای تحویل بهمن ماه 96 ثبت نام نمودم و قرار بود تا اول اسفند تحویل بگیرم . و شب عید را بی ماشین نباشم ولی الان که مدت 50 روز از خلف وعده سایپا گذشته و هنوز ماشینی تحویل ما نشده . این مشکل حداقل برای چهار هزار نفر پیش آمده .
    خدا وکیلی خودت شب عید بی ماشین باشی چکار میکنی .
    مهندس جان اول خودت پراید سوار شو .
    بعد به تعهدات به موقع عمل کن .شاید......

  • ایرانی واقع بین ایرانی واقع بین (8 فروردین 1397 ساعت 12:29)

    افزایش کیفیفت چرته !! فقط افزایش قیمت درسته !!!!!!

  • کیومرث کیومرث (8 فروردین 1397 ساعت 08:18)

    آقای مهندس ، خداوکیلی خودتون چه ماشینی سوار میشوید؟