1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تمایل 12 نمایندگی فروش روسی برای عرضه محصولات ایران‌خودرو

تمایل 12 نمایندگی فروش روسی برای عرضه محصولات ایران‌خودرو

7 شهریور 1395
  • 0

این نمایندگی ها ذهنیت مثبت مردم روسیه نسبت به «سمند» را دلیل مساعد بودن بازار این کشور برای عرضه محصولات ایران خودرو عنوان و اعلام کردند برای همکاری با ایران خودرو در زمینه فروش محصولات آمادگی دارند.

براساس این گزارش؛ کارشناسان حوزه صادرات ایران خودرو مهمترین اصل در بازار روسیه را قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش مناسب، تجهیز خودروها به آپشن های مختلف و مطابق با سلیقه مصرف کنندگان روسی دانسته و می گویند توسعه سبد محصولات صادراتی از برنامه‌های عمده ایران خودرو برای ورود قدرتمندانه به بازار خودرو روسیه وکشورهای مشترک المنافع است.

تلاش برای تولید خودروهای دنا، رانا و سورن و تجهیز آنها به فناوری سوخت با استانداردیورو 5 و رعایت سایر ملاحظات کیفیتی و نوآوری در این محصولات از جمله اقدامات ایران خودرو برای حضور موفق در بازارهای روسیه است.

ایران خودرو هم اکنون در حال آنالیز بازار روسیه است تا با اخذ استانداردهای لازم طی یک ماه آینده وارد فاز عملیاتی و انتخاب نمایندگی فروش محصولات ایران خودرو در بازار روسیه شود.

پیش بینی می شود در سال اول یک هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از جمله دنا، رانا و سورن توربو شارژ در بازار روسیه عرضه شود.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی خودرو روسیه از هفته پیش در شهر مسکو آغاز به کار کرده و گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه برنامه ریزی برای حضور در بازار خودرو این کشور، محصولات دنا، رانا و سورن را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

منبع:ایران جیب



نظرات