1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تولید خودروهای روسی برای اولین‌بار در ایران

تولید خودروهای روسی برای اولین‌بار در ایران

22 اسفند 1395
  • 10

مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ گفت: ما یک زمین پانصد هزار متری در اصفهان برای احداث کارخانه در نظر گرفتیم و در حال آماده سازی زیرساخت ها برای تولید هستیم. در فاز اول تصمیم داریم دو مدل از این مجموعه یعنی پیکاپ و شاسی بلند پاتریوت را در این سایت تولید کنیم.

تولید خودروهای روسی برای اولین‌بار در ایران

مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ روسیه در ایران در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص فعالیت‌های این شرکت در ایران گفت: ما تولید کننده خودرو هستیم. یک سال است در ایران به دنبال ارزیابی شرایط برای حضور در این بازار هستیم. ضمن آن که در این مدت نیز چندین دستگاه از تولیدات این مجموعه وارد کشور شده است.

تولید خودروهای روسی برای اولین‌بار در ایران

مانی حدادی ادامه داد: در بررسی هایی که ما انجام دادیم در بازار ایران خلائی برای خودروهای شاسی بلند و آف رود وجود دارد که تولید این خودروها در تخصص خودرو سازی UAZ است.

وی در خصوص محصولات این خودروسازی گفت: یکی از محصولات ما در کلاس پیکاپ و دو کابین است که رنج قیمتی آن از 80 میلیون تومان آغاز می‌شود. دیگری مدل کارگو است که جزو خودروهای باری محسوب می‌شود و قیمت آن از 70 میلیون تومان شروع می‌شود.

تولید خودروهای روسی برای اولین‌بار در ایران

حدادی تصریح کرد: خودروی خانواده و شهری ما نیز شاسی بلند پاتریوت است که قیمت آن از 110 میلیون تومان آغاز می شود و فکر می کنیم با توجه به آپشن ها و قیمت پایینی که دارد با استقبال خوبی روبرو شود. ضمن آن که تمامی این خودروها دارای استاندارد یورو 6 است و علاوه بر خانواده ها، نهادها و ارگان‌هایی که با مدیریت بحران سر و کار دارند می‌توانند از آنها استفاده کنند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • امیر امیر (23 اسفند 1395 ساعت 09:58)

    محمد الف اگر ما ایرونیای بیچاره ایم که از بس جنس آشغال چینی انداختن بهمون جنس روسها رو مجبوریم بخریم چون لااقل از آشغالهای چینی شاید شاید شاید تکنولوژی بهتری داشته باشن.
    بعدش در مورد حمید که سنگ روسها رو به سینه میزنه باید بگم شما همچنان طرفدار پوتین و داو دسنه مسکوییها باش تا صبح دولتت بدمد.

  • محسن محسن (22 اسفند 1395 ساعت 20:15)

    با این ظاهر و قیمت هیشکی نمیخره مثل لوبو

  • PERSIAN EMPIRE PERSIAN EMPIRE (22 اسفند 1395 ساعت 14:15)

    ایران = سه دنگ چین + سه دنگ روسیه

  • amin amin (22 اسفند 1395 ساعت 13:17)

    مهم قیمته ،دیگه از پراید بدتر هم وجود داره؟؟همه دارن استفاده میکنن،ما که نداریم بخریم ،در ضمن محمئ جان شما ماشین روسی نخر،کسی جلوتو نگرفته ،هر کسی به اندازه توانش میتونه هر ماشی بخاد بخره،چیکار داری ماشین روسی وارد بشه یا نه؟همه جای دنیا همه نوع ماشین از همه کشورها هست،هر کسی براساس توانش و پولی که میده ماشین با کیفیتر میگیره،ما 90 درصدمون حداقل بتونیم پرایدی بخریم ،حالا ماشین روسی بیاد یا نیاد چه فرقی به حال این 90 درصد جمعیت ایران داره،مهم قیمته که بالاست،شما سوار گاری نشو،90 درصد مردم سواری گاری پراید میشن حالا اینا شدن گاری؟

  • بینام بینام (22 اسفند 1395 ساعت 11:45)

    در جواب محمد الف:
    همون کسایی که خودرو چینی 2 تا 3 تا میخرن ، همون کسایی که برای ماشین های داخلی سر و دست میشکنن همونا میخرن عین بنز هیچ کدومش هم رو دست شرکت نمیمونه

  • majid majid (22 اسفند 1395 ساعت 10:58)

    ماشینی پرقدرت
    محکم
    اما با استهلاک بسیار بسیار بالا

    فردین فردین (23 اسفند 1395 ساعت 11:15)

    درسته
    دو دستگاه در پروژه تاجیکستان خریدیم بعد دوسال لگن شدند مجبور به خرید 4 دستگاه هایلوکس شدیم کاملا با مصرف بالا بیش از 25 لیتر الان هم داریم . نمیتونیم بفروشیم

  • مُراد مُراد (22 اسفند 1395 ساعت 10:53)

    هفتاد تا هشتاد درصد مردم پول لباس شب عید ندارن و داخل پاساژها بی هدف چرخ میزنند،حالا کو خریدار؟

  • محمد الف محمد الف (22 اسفند 1395 ساعت 08:50)

    اگر این روس های استعمارگر فکر میکنن گاریهاشون تو ایران فروش میره سخت در اشتباه هستن.ادم عاقل سراغ چهارچرخ روسی نمیره

    حمید حمید (22 اسفند 1395 ساعت 13:08)

    شما که فرانسه وامریکا خاله زات هستند استمارگر نمی دانی حرف از ماشینه ماشین روسی مستحکم وکار کنه همین