1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. برای تعامل با قطعه سازان ،مقامات ارشد رنو به ایران می آیند

برای تعامل با قطعه سازان ،مقامات ارشد رنو به ایران می آیند

24 شهریور 1395
  • 0

سه مقام ارشد مهندسی، خرید و تولید رنو اس.آ.اس در راس هیاتی بلند پایه برای دیدار با قطعه سازان داخلی هفته آینده به ایران سفر می کنند.

گسپر گسکون، قائم مقام ارشد مهندسی، سارلا دپوت، قائم مقام ارشد خرید و دلوس موزوس قائم مقام ارشد تولید و زنجیره تامین و تیم کارشناسی همراه در سفری سه روزه از خطوط تولید تامین کنندگان رنو در ایران بازدید خواهند کرد.

به گفته رامتین اسماعیلی، قائم مقام اجرایی رنوپارس "این سفر به منظور بازدید مقامات ارشد رنو از تامین کنندگان داخلی و همچنین ارزیابی و رفع مشکلات آنهاست." این دومین سفر گسپر گسکون، قائم مقام ارشد مهندسی رنو به ایران در سال جاری است. انجام این بازدیدها یکی از اقدامات چندگانه رنو برای تسریع پیوستن قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین جهانی رنو است.

قائم مقام اجرایی رنوپارس در این خصوص گفت: "یکی از اولویت های رنو در بازارهای استراتژیک خود از جمله ایران، رساندن نرخ داخلی سازی محصولات به 80 درصد است. به همین منظور ما در تلاش هستیم با انتقال دانش فنی به قطعه سازان به آنها کمک کنیم کیفیت و کمیت تولیدات خود را افزایش دهند. از سوی دیگر ما در تلاشیم قطعه سازان ایرانی را وارد زنجیره تامین جهانی رنو کنیم. مقامات ارشد رنو نیز در همین راستا به ایران سفر کرده اند تا راه را برای رسیدن به این هدف هموار کنند." تنها چند روز قبل از این بازدید، مدیران ارشد و کارشناسان رنو پارس در همایشی یک روزه با اعضای انجمن قطعه سازان فرانسه در ایران دیدار کردند تا آنها را تبادل دانش با قطعه سازان ایرانی از طریق تاسیس شرکتهای مشترک (جوینت ونچر) تشویق کنند.

برگزاری همایش قطعه سازان ایرانی در پاریس در خرداد ماه گذشته نیز یکی دیگر از اقدامات رنو در این خصوص بود.

منبع:عصر خودرو



نظرات