درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
این طرحی است مثل خوردن قرص مسکن درد واسه تسکین موقت...اب ..برق...گاز..ووووو....حالاخودرو.....اگر صنعت خودرو انحصاری نبود الان بجای جیره بندی کردن این خودروهای بی کیفیت از رده خارج شده...شاهد رقابت با خودروسازان اول دنیا بودیم.....همیشه عادت داریم توپ مشکلات رابه زمین حریف بندازیم..صنعتی که با 4تا دلال زمینگیر بشه همون نباشه بهتره....
نمی دونم مگر می شه یکی دو شرکت اینقدر قدرت داشته باشند که هر تصمیمی رو می خوان به یک کشور دیکته کنن؟؟؟!!! آقا وقتی می گید خودروسازان داخلی حال ما بد می شه . اینها حتی مونتاژکار خوبیم نیستن چه برسه به خودروساز !!!! تا کی حمایت از این ******* !!!! تا کی حمایت از این *******!!! چرا به فکر مردم نیستید ؟؟؟!!! سالی دهها هزار کشته و زخمی و معلول که حتی یک جنگ اینقدر خسارت نداره رو بخاطر حمایت از این چند کارخونه به این مردم تحمیل کردید!!! مگر چقدر *************** یا چقدر ************* می دن که همه سراپا از اینها حمایت می کنید . در مملکتو باز بگذارید مثل همه دنیا اونی که عرضه داره تولید کنه اونی که نداره جمع کنه بره . تا کی تعرفه ، تا کی حمایت ، تا کی ده سال بیست سال سی ************ صد سال هزار سال . جواب همه این سوالا در یک چیزه . خودروسازها به همه ارکان ****************** و همه رو ت**************می کنن . فقط همین
این مطلب کاملا درسته . قانون هاشون رو طوری طراحی میکنن که راحت بشه دور بزنی . دوسال یکبارش کنید و طوری برنامه ریزی کنید که هر خانواده ای بتونه دوسال یکبار پاشین بگیره . البته اگه آشنا های خودتون بزارن. ایران دو رانت و پارتی فرا گرفته و ما مردم هم گرفتار شما نامسلمونها شدیم
قطعه نیست که خودرو تحویل داده بشه.
در ضمن این تصمیم کارشناسی نشده و نسنجیده هست و جواب معکوس یعنی گرانی دوباره خواهد داد.
با توجه به عدم کیفیت خودروهای داخلی ونداشتن توان مالی برای خرید خوروهای وارداتی این راهکارها بیفایده است بهتر است درکنار نظارت بر کیفیت وقیمت خودروها ،عرصه را برسازندگان بی کیفیت خودرو با جریمه نقره داغ نمایند
چرا هر شش ماه مگر خودرو شش ماه عمر دارد؟
اگر بخواهید عدالت اجتماعی را حاکم کنید چرا محدودیت خرید را عمر قانونی خودرو تعیین نمی کنید آیا این شش ماه خودش برای پولدارها یک نوع امتیاز و فرصت بیشتر جهت بهره مندی بیشتر از سرمایه های ملی محسوب نخواهد شد؟
این یعنی همان رانت دوباره .وقتی شما توان تامین کامل بازار خودرو ندارید بهتراست به هرنفر حداقل دوسال یکبار خودرو بدهید .ضمن اینکه فرایندی تعبیه کنید تا یک نفراز طریق اطرافیان و نسبهای خانوادگی قادر به دور زدن قانون نباشد .زیرادرکشور ما دور زدن قانون مقدم بر رعایت آن است