1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. رفتار اشتباه خریداران حواله پژو 2008 - خریداران حواله باید هزینه‌های انتقال سند را خودشان پرداخت کنند

رفتار اشتباه خریداران حواله پژو 2008 - خریداران حواله باید هزینه‌های انتقال سند را خودشان پرداخت کنند

17 تیر 1396
  • 0

مهم‌ترین خبر روزهای گذشته در حوزه خودرو ثبت نام پژو 2008 به عنوان اولین محصول مشترک ایران و فرانسه پس از برجام است.

پیش فروش پژو 2008 با حاشیه‌هایی همراه بود به طوری که سبب شد بسیاری از خریداران این خودرو از شرایط به وجود آمده ناراضی باشند.

 رفتار اشتباه خریداران حواله پژو 2008 - خریداران حواله باید هزینه‌های انتقال سند را خودشان پرداخت کنند

از ابتدای شروع ثبت نام شرکت ایران خودرو اعلام کرد که مبلغ 60 میلیون تومان بابت ثبت نام به حساب این شرکت واریز شود. ضمن آنکه این رقم علی الحساب است.

نکته بعدی دردسرهای زمان ثبت نام بود که ظاهرا سایت ایران خودرو به دلیل هجوم بالای کاربران، توانایی سرویس دهی خود را از دست داده بود. امری که توسط این شرکت رد شد.

یک منبع آگاه در ایران خودرو در گفت‌وگو با ایلنا با رد این ادعا ها گفت: سایت ایران خودرو هیچ ایراد فنی نداشت و این مشکلات به سبب کم بودن پهنه باند اینترنت کشور است.

وی ادامه داد: هجوم علاقه مندان به این خودرو در ساعات اولیه به حدی بود که ما در هر 8 ثانیه یک خودرو به فروش می‌رساندیم.

از طرف دیگر با توجه به اینکه اعلام شد هر نفر با کارت ملی فقط می‌تواند یک خودرو ثبت نام کند اما عدم اطلاع رسانی مناسب از سوی ایران‌خودرو باعث شد که بازار سیاه ایجاد شده و حواله های پژو 2008 با اختلاف قیمت 10 تا 12 میلیون تومان به فروش برسد. سرانجام آش به قدری شور شد که با وجود تعطیلی پنجشنبه و جمعه، شرکت اعلام کرد حواله ها امکان خرید و فروش ندارد و فقط خودرو به فرد ثبت نام کننده تحویل داده خواهد شد. برخی از گزارش ها حاکی از خرید و فروش صدها حواله است که اکنون با این وضع خریداران حواله باید، هزینه دیگری بابت انتقال سند نیز پرداخت کنند.

با اعلام قیمت قطعی پژو 2008 از سوی ایران خودرو (98 میلیون 900 هزار تومان) ، پرونده این خودرو تا ماه‌های آینده و زمان ورود به بازار مختومه اعلام میشود.



نظرات