1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز دوشنبه

جدول قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز دوشنبه

5 شهریور 1397
  • 8

با تشدید آشفتگی بازار لزوم نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای مدیریت بازار بیش از پیش احساس می‌شود اما این بخش سکوت کرده و راهکاری برای جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت خودرو در سطح بازار ندارند.

 جدول قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز دوشنبه

کسب‌وکارشان قفل شده و کمتر خریداری در بازار دیده می‌شود همه به‌نوعی فروشنده هستند اما این شرایط برای واسطه‌گران با رونق روبه‌رو است به‌نحوی که از اختلاف قیمت کارخانه تا بازار استفاده کرده و با شگردهای خاص خود اقدام به فروش انواع خودرو در سطح بازار می‌کنند. البته سهم نمایندگی‌های فروش شرکت‌های خودروساز در تشدید آشفتگی بازار این روزهای خودرو کم نیست چراکه بنا به اذعان فعالان بازار تعدادی از این نمایندگی‌ها به‌طرق مختلف خودرو با قیمت کارخانه خریداری می‌کنند و در سطح بازار به‌فروش می‌رسانند تا سود بیشتری عاید آنها شود.

البته سهم اصلی بلاتکلیفی بازار متوجه شرکت‌های خودروساز است زیرا با عدم عرضه محصول افزایش تقاضا را ایجاد کرده‌اند اما از آن طرف خبری از ارائه خودرو به بازار نیست. جالب اینجاست صنعتی که پیش از این مدعی خودکفایی در تولید تعدادی از خودروهای بازار بود امروز تحریم را بهانه و از کمبود قطعه صحبت می‌کند. از آن طرف افزایش نرخ دلار هم بر بهانه‌تراشی آنها برای افزایش قیمت‌ها اضافه کرده است.

کنار این مشکلات دستگاه‌های متولی این صنعت طی دو ماه اخیر سکوت کرده و خبری از سیاست‌های خود برای مدیریت اوضاع نمی‌دهند در این شرایط فقط این مردم هستند که با ضرر روبه‌رو شده و مجبورند خودروهای 23 میلیون تومانی را در بازار 40 میلیون تومان خریداری کنند. اما سؤال اینجاست آیا سطح خرید مردم اجازه پرداخت چنین مبالغ هنگفتی را برای خرید یک خودرو می‌دهد؟

امروز بازار خود همانند روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت پراید بود به‌نحوی که قیمت "مدل 111" این محصول به 40 میلیون تومان رسیده و در برخی موارد "پژو پارس اتوماتیک" توسط نمایشگاه‌داران بیش از 100 میلیون تومان قیمتگذاری می‌شود و این موضوع برای مردم با علامت سؤال‌های زیادی روبه‌رو است.


استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج امروز دوشنبه 5 شهریورماه:


 جدول قیمت جدید خودروهای تولید داخل در بازار تهران امروز دوشنبه



نظرات

  • mtre12 mtre12 (6 شهریور 1397 ساعت 10:46)

    / قوطی پراید 40 میلیون؟؟؟؟؟؟/

  • محمد محمد (6 شهریور 1397 ساعت 09:58)

    آقا خواهشا این قیمت های حبابی را نزنید . خودرو سازها وقتی این قیمت ها رو می بینند ؛ آب از لب و لوچشون راه میفته ؛ دلشون نمیاد خودرو های ثبت نامی مردم رو تحویل بدن و به امید گرون فروختن انبار می کنن .

  • a a (6 شهریور 1397 ساعت 09:27)

    سقوط تمام کارکنان عزیز را از طبقه متوسط جامعه به طبقه پائین تسلیت عرض می نمایم. با تشکر کارمند

    امیر امیر (6 شهریور 1397 ساعت 14:19)

    اونها که طبقه پایین بودن کجا سقوط میکنن؟؟؟

  • علیرضا علیرضا (5 شهریور 1397 ساعت 23:07)

    این چه وضع قیمته؟؟؟ من میبینم پراید 38 میلیون میخندم این ماشین ارزش واقعیش 11 میلیون هم نیست.... آخه یکی نیست بگه مردم چیکار باید بکنن تا کی تو منگنه باید باشیم..... چرا و چجوری یه ساندروی 40 -45 میلیونی 120 میلیون شده واقعا اوضاع بحرانیه ولی تو اخبار میگن گل و بلبله .....

  • هیتلر هیتلر (5 شهریور 1397 ساعت 15:35)

    باید خون گریست

    امیر امیر (6 شهریور 1397 ساعت 14:21)

    فرقی به حالشان نمیکنه...
    باید کاری کنیم اونا خون گریه کنند...

  • محمود محمود (5 شهریور 1397 ساعت 13:19)

    خدا لعنتشون کنه . آخه این چه مسخره بازیه ؟ تا کی **** میخواد به دلالها نون برسونه ؟