1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز پنجشنبه

جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز پنجشنبه

19 مهر 1397
  • 4

محمد مخلصی با بیان این خبر افزود: این شرایط در حالیست که رکود در بازار خودرو به شدت دیده می شود و هیچ خریداری در بازار وجود ندارد.

وی با بیان این که در روزهای گذشته و همزمان با کاهش نرخ دلار، فروشنده در بازار خودرو به وفور دیده می شد و این روند نیز در حال حاضر تا اندازه ای دیده می شود، تصریح کرد: با این حال خریداری در بازار خودرو دیده نمی شود.

 جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز پنجشنبه

دبیر اتحادیه صنف فروشندگان خودرو تهران ادامه داد: کاهش قیمت دلار در روزهای گذشته تاثیر خود را بر بازار خودرو گذاشت و همانگونه که این تصور وجود داشت که با کاهش قیمت دلار، شاهد کاهش قیمت خودروها باشیم این اتفاق واقعا رخ داد اما از روز گذشته و همزمان با افزایش قیمت دلار، قیمت ها در بازار خودرو تا اندازه ای افزایش یافته است.

مخلصی یادآور شد: در گذشته امید به گران شدن خودروها با توجه به افزایش قیمت دلار وجود داشت که با کاهش نرخ دلار این روند متوقف شد اما با افزایش قیمت ها در روز سه شنبه، پیش بینی می شود در صورت تداوم افزایش قیمت دلار شاهد افزایش قیمت ها در بازار خودرو باشیم.

بر اساس این گزارش، بررسی قیمت خودروها در بازار نشان می دهد که با وجود اعلام رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو تهران، هیچ کاهش قیمتی در بازار رخ نداده و حتی بررسی قیمت های امروز نسبت به روز گذشته نیز نشان از افزایش دارد. فعالان این بازار نیز معتفدند با ادامه روند افزایشی نرخ دلار شاهد افزایش دوباره قیمت خودروها در بازار خواهیم بود.


استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج امروز پنج شنبه 19 مهرماه:


 جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز پنجشنبه



نظرات

  • وطن وطن (20 مهر 1397 ساعت 17:52)

    چه راحت قیمت را نسبت به روز قبل گران می کنند
    افسوس و صد افسوس که در کشور عزیزمان ایران ، مسئولی چه در رأس حکومتی و چه در رأس دولت وجود ندارد جلوی دلال بازی و سوء‌استفاده گری مسئولین صنایع خودرو و واسطه گرانشان را بگیرند
    آیا عرق ملی برای مسئولین همین گرانی هاست

  • hhh hhh (20 مهر 1397 ساعت 14:07)

    مردم برن الاغ سوار شن به نفعه، البته **** اصلی دارن **** مردم را میمکنند...

  • اس اس (20 مهر 1397 ساعت 11:13)

    احمق هم پیدا میشه با این قیمت ماشین خرید کنه .............

  • شهروند شهروند (19 مهر 1397 ساعت 22:14)

    به به چقدر ارزون شده همین الان می خواستم برم یه پفک نمکی بخرم اینقدر از دیدن قیمت ها ذوق زده شدم که نگو اصلا حال خودمو نمی فهمم پفک نمی خوام دیگه وای چقدر ارزون کی فکرشو می کرد پول پفک نمکی مو نگه می دارم فردا باش یه ماشین توپ بخرم آخ جون :-) :-) :-) :-)